Aalborg piger:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. juni 2009

AnnaMetteogJulie

Skal vi finde en dato. hvor vi kan mødes? Der er blevet foreslået den 1 juli men altså vi er åbne for alle datoer, så smid nogle på bordet:-) Helle har sagt, at hun gerne ligger hus til hvis det er på en varm sommerdag 

Jeg er ligeglad med hvor vi mødes og vi er til hjemmelig hygge, Zoo, Jumboland eller noget helt andet?

Knus Anna Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

HelleBelle

Ja det jeg mener er at vi godt kan være her, men vil gerne det er en dag vi kan være i haven.Så det behøver jo ikke være super varmt Jeg kan ikke 1 juli.
Knus
Helle.

Anmeld

21. juni 2009

Tina2

Hej, d. 1. juli kan jeg ikke, da jeg skal arbejde......

For mig passer det bedst weekender ellers har jeg ferie i noget af uge 28 og ellers 29, 30 og så 31, men der regner jeg med vi skal sydpå:-)

Carina og ungerne kommer på torsdag herop, så dem der har lyst må gerne kigge forbi:-) De kommer kl. 11.
Jeg har fødselsdag, men det har ingen betydning, synes bare det kunne være hyggeligt:-)

Anmeld

21. juni 2009

Tina2

Ved faktisk ikke om hun har skrevet det til nogen af jer, men hun flytter jo her d. 4. juli til Fyn, så derfor kommer hun op torsdag:-) Så kunne være super hyggeligt om flere ku, for hun kommer jo ikke med til nettræf fremover :-(

Anmeld

21. juni 2009

HelleBelle

Tina2 skriver:

Ved faktisk ikke om hun har skrevet det til nogen af jer, men hun flytter jo her d. 4. juli til Fyn, så derfor kommer hun op torsdag:-) Så kunne være super hyggeligt om flere ku, for hun kommer jo ikke med til nettræf fremover :-(

Hej Tina.
Vidste ikke det var allerede Carina flytter....
Håber de får det godt dernede

Synes det er en rigtig god ide´at ses på torsdag,og få sagt ordentligt farvel, nogen der giver et lift???
Knus helle der seriøst har facebookabstinenser.....

Anmeld

22. juni 2009

AnnaMetteogJulie

Hej Tina

Jeg vil rigtig gerne komme på torsdagDet bliver dog kun mig og Frederikke, da Julie er på koloni fra onsdag til fredag...

Helle, du kan selvfølgelig sagtens køre med mig

Hvad skal vi tage med?

Knus fra Anna Mette

Anmeld

22. juni 2009

Tina2

Det lyder sgu hyggeligt:-)

Jeg skal til 2 års undersøgelse med Milas kl. 9.30, så Carina og jeg aftalte kl. 11, håber det passer jer:-) Regner nu også med vi er hjemme lidt før;-)

Kan I ikke bare skrive hvad I tager med, så sørger jeg for resten:-)

Anmeld

23. juni 2009

Avi

Hejsa Jeg kan d.1 Juli 21 Juli og 29 Juli

Anmeld

23. juni 2009

Heidimed lea

hej piger som jeg skrev til Tina har jeg desværre morgenvagt på torsdag,  
øv ville gerne have sagt farvel til carina..

men hvis nogen er friske på en zoo tur ex kan jeg alle dage undtagen mandag i næste uge. nogen som kan der?????         
                                                         knus Heidi

Anmeld

24. juni 2009

HelleBelle

Tina2 skriver:

Det lyder sgu hyggeligt:-)

Jeg skal til 2 års undersøgelse med Milas kl. 9.30, så Carina og jeg aftalte kl. 11, håber det passer jer:-) Regner nu også med vi er hjemme lidt før;-)

Kan I ikke bare skrive hvad I tager med, så sørger jeg for resten:-)

Hej Tina.

Hvad skal jeg ta med?
Ved ikke hvad du har, og er jo liiige lidt sent på den .
Ses i morgen, men uden Malte, det er jo også nærmest tøsehygge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.