Plukveer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. februar 2013

naomi

Jeg er i uge 22+ og de sidste to ugers tid har jeg ved let anstrengelse (madlavning, støvsugning mv.) fået ondt omkring navnlen. Det er sådan en stikkende fornemmelse og så er maven helt hård lige omkring navlen. Er det plukveer?

Synes ikke det var sådan de føltes da jeg ventede min søn nemlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Elgaard73

naomi skriver:

Jeg er i uge 22+ og de sidste to ugers tid har jeg ved let anstrengelse (madlavning, støvsugning mv.) fået ondt omkring navnlen. Det er sådan en stikkende fornemmelse og så er maven helt hård lige omkring navlen. Er det plukveer?

Synes ikke det var sådan de føltes da jeg ventede min søn nemlig.

Det lyder meget som mine plukveer... Det startede allerede omkring uge 20 og forsatte graviditeten ud... Det var pænt træls... Blev tit bange for at de ville gå over i rigtige veer, men der skete altså ikke noget...Gik til 41+0, og ville sikkert have gået længere, hvis ikke jeg var blevet sat igang...

Anmeld

21. februar 2013

norenberg

Det lyder som plukveer det havde jeg med min sidste søn fra uge 20 af og fødte 27 +4 og denne her gang har jeg haft den siden uge 21 og ligger nu på grænsen til for kort livmoderhals....så når du oplever det er det vigtigt at slappe og evt ligge dig til de går i sig selv igen....jeg må pt ingenting kun aflaste og lave aftensmaden alt rengøring og pudslen omkring de andre børn er overladt til manden....

Anmeld

22. februar 2013

naomi

Puuuh ha... Har sørme ikke lyst til at føde for tidligt! I hvert falde ikke så meget for tidligt!

Kan mærke det hjælper med det samme jeg forholder mig i ro så må vist lige blive lidt bedre til at lytte til min krop!

Tusind tak for jeres svar piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.