Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
9 svar
1 synes godt om
21. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg var ude at gå en ok lang tur til formiddag - og har herefter haft konstante smerter/ubehag i maven.
Min mave er hård hele tiden og har været det hele dagen (fra kl. 13 ca) Jeg har ondt i maven, men det føles ikke som ligament smerter da smerterne sidder ret højt på maven og ude i siderne. Det trykker på mit skamben og jeg får en masse smæld når jeg bevæger mig.

Andre der har oplevet noget lign?? Jeg er i uge 27

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

B&J

det lyder som om du har gået for meget, og du evt har en del plukveer siden maven er hård.... hvis du får mere ubehag og det ikke stopper vil jeg nok lige få en tjekker.... for det skal jo gerne falde til ro igen

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det lyder som om du har gået for meget, og du evt har en del plukveer siden maven er hård.... hvis du får mere ubehag og det ikke stopper vil jeg nok lige få en tjekker.... for det skal jo gerne falde til ro igen

Få en tjekker?

Ja det føles som en stor plukkeve, der dog bringer ubehag og smerter (indimellem) med sig.

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Få en tjekker?

Ja det føles som en stor plukkeve, der dog bringer ubehag og smerter (indimellem) med sig.

ja hvis de bliver ved så skal du måske lige ringe og spøre om det er alm det skal blive ved, for plukveer må gerne komme og gå men ved ikke om de må blive ved

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja hvis de bliver ved så skal du måske lige ringe og spøre om det er alm det skal blive ved, for plukveer må gerne komme og gå men ved ikke om de må blive ved

Kan bare heller ikke lide at være for hysterisk, hvis du forstår..

Men hvor længe skal jeg give det? Det har stået på siden kl. 13

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Kan bare heller ikke lide at være for hysterisk, hvis du forstår..

Men hvor længe skal jeg give det? Det har stået på siden kl. 13

nej jeg forstår dig virkelig godt, jamen jeg vil nok give det til imorgen for du har jo nok brugt din krop rigtigt godt og kan være en god nats søvn vil få det hele til at slappe af...

jeg dummede mig også selv en dag jeg støvsugede og gjorde rent også fik jeg også bagslav det er ikke så sjovt for man plejer jo at kunne hhihihihi

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nej jeg forstår dig virkelig godt, jamen jeg vil nok give det til imorgen for du har jo nok brugt din krop rigtigt godt og kan være en god nats søvn vil få det hele til at slappe af...

jeg dummede mig også selv en dag jeg støvsugede og gjorde rent også fik jeg også bagslav det er ikke så sjovt for man plejer jo at kunne hhihihihi

Det er virkelig ubehageligt at man er så begrænset. Håber også det bare er fordi jeg har overanstrengt mig. Tak for dine svar

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Det er virkelig ubehageligt at man er så begrænset. Håber også det bare er fordi jeg har overanstrengt mig. Tak for dine svar

ja det håber jeg også det kun er der for men det tor jeg fordi kroppen kan jo blive lidt sjovt når den har sådan en lille en der inde

Anmeld

21. februar 2013

Mother-love

Det lyder som om du har en del plukveer. Og du har klart gået en for lang tur. Jeg synes hvis du er meget urolig så ringtil fg. Bedre en gang for meget end en gang for lidt.

Plukveer kan godt være ret ubehagelige. Men jeg tænker du har brug for at slappe af.

Anmeld

22. februar 2013

Anonym trådstarter

UPDATE:

Min mave er ikke spændt mere - som i går, men jeg har ikke mærket noget til den lille endnu..

Giver det et par timer og hvis jeg fortsat ingenting mærker vil jeg lige ringe til sygehuset for at være sikker på at alt er som det skal være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.