Erfaringer med Celavis str. søges (regntøj)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. februar 2013

naomi

Hej

Sagen er den at jeg har købt et sæt "alm." regntøj og et sær med foer i i str. 110 til min søn som bliver 3 år sidst i maj. Lige nu bruger han str. 98 i tøj. Jeg har selvfølgelig prøvet det på ham da det kom ind af døren (købt over nettet) og det er liiiige stort  nok til ham. Men tænker jo at han skal kunne bruge det hele året ud. (Altså i den periode, hvor der skal bruges regntøj)

Men hvad er jeres erfaringer med de str.? Hvornår brugte dit barn str. 110 i regntøj fra Celavi.? (Hvor gammel var barnet)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

GUSO

Min datter på snart 3 (1/4) bruger str 90 i celavi, det er fra efteråret, hun skal måske have større til efteråret igen, hun bruger str 98 og 3 i alt andet.. Så jeg syntes måske 110 er til den store side, jeg havde nok valgt at satse på 100 istedet.. Hun er iøvrigt ca 93 cm og vejer 13,5 kg :0)

Anmeld

21. februar 2013

naomi

GUSO skriver:

Min datter på snart 3 (1/4) bruger str 90 i celavi, det er fra efteråret, hun skal måske have større til efteråret igen, hun bruger str 98 og 3 i alt andet.. Så jeg syntes måske 110 er til den store side, jeg havde nok valgt at satse på 100 istedet.. Hun er iøvrigt ca 93 cm og vejer 13,5 kg :0)

Okay. Tror også min plan er at tage ham med i Babysam og så prøve nummeret mindre og se hvordan det passer tak for indlægget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.