så fandt jeg min bil smadret!!!......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. marts 2008

ka li ja

på den motorvejs parkerinsplads(pendlerplads) hvor jeg havde parkeret den i går middag, da vi jo skulle på weelness weekend. chefen kørte så jeg lod den stå der!
da vi så kom i dag for at hente den. var den ene siderude smadret, og mit anlæg og box med cder, og et dankort(der heldigvis ikke duede til noget mere)....
sådan noget fuck pil møg lort!!
ja så nu kører jeg rundt med næsten gennemsigtig plastic på ruden.... fuck hvor lamt mand!!!
og vi skal selv betale for der var jo ikke kasko på bilen..
nå lidt galle herfra.
ellersa havde vi en skøn tur med både massage på kroppen, og en ansigtsmassage med maske og det hele. uhhhhmmm
og vi endte med at blive lidt stive hen ad aften.
men det var suuuper hyggelig og en fed tur.
så min weekend har været lidt op og ned!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2008

Loggidut

aj kalaha....for fanden, sådan en omgang lommetyve?
skidderikker og hundehoveder...o.s.v...hvor er det bare synd for dig...øv

men fedt med lidt velvære...og jeg fik slet ikke sagt god tur...så det med bilen er nok min skyld.,...lol

kram og welcome home again

Anmeld

16. marts 2008

heaven

Hey....
Ej for dælen da, det var da en træls afslutning på en dejlig weekend?? Måske skulle du beholde din "profil-maskering", når du nu skal drøne rundt i byen med plastic for vinduet, hehe.....
Nej, det var træls for dig, øv øv..

Kram Jannie

Anmeld

16. marts 2008

Tynen

WHART!
Sikke noget lort med bilen!!

Trods alt godt at du havde en super weekend med en lille brandert i bagagen! :)

Gad sgu godt se dig komme drønende med plastik på "ruden" :) Haha

God aften til dig!

Trine

Anmeld

16. marts 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

aj kalaha....for fanden, sådan en omgang lommetyve?
skidderikker og hundehoveder...o.s.v...hvor er det bare synd for dig...øv

men fedt med lidt velvære...og jeg fik slet ikke sagt god tur...så det med bilen er nok min skyld.,...lol

kram og welcome home again

for helvede
jamen så er det også mest fair at du får regningen! jeg sender den bare med posten8D
ja sådan noget pis. men håber bare min fader kan lave den så det ikke blir så dyrt.

ja jeg trængte virkelig til sådan en tur:D(L)(L)

Anmeld

16. marts 2008

ka li ja

Tynen skriver:

WHART!
Sikke noget lort med bilen!!

Trods alt godt at du havde en super weekend med en lille brandert i bagagen! :)

Gad sgu godt se dig komme drønende med plastik på "ruden" :) Haha

God aften til dig!

Trine

ja det ser fikst ud:D
man kan slet ikke se ordenligt igennem det.. dt er lidt vildt!! så jeg hænger heeeelt oppe i forrudn hvis jeg skal se til højre haha

Anmeld

16. marts 2008

ka li ja

heaven skriver:

Hey....
Ej for dælen da, det var da en træls afslutning på en dejlig weekend?? Måske skulle du beholde din "profil-maskering", når du nu skal drøne rundt i byen med plastic for vinduet, hehe.....
Nej, det var træls for dig, øv øv..

Kram Jannie

haha ja da jeg klæder mig ud!!!
alexander han har bare gået og skældt ud over de tyve der havde smadret morens bil hahahaha han skulle nok banke dem sagde han, og fandt sit sværd.8D(L)

Anmeld

16. marts 2008

sttina

Øv en sur ting at komme tilbage til >( Synes desværre man hører om det tit når biler står på restepladser.. Her er vores oz total berygtet, og ikke engang sikker på jeg ville turde holde der med bilen tomgang og vente på nogen :@

Anmeld

16. marts 2008

linemus

Aj for fanden - sikke noget lort! Det er da vildt irriterende man ikke kan have sin bil stående i frem uden den skal smadres... hovedrysten...

Anmeld

16. marts 2008

ka li ja

sttina skriver:

Øv en sur ting at komme tilbage til >( Synes desværre man hører om det tit når biler står på restepladser.. Her er vores oz total berygtet, og ikke engang sikker på jeg ville turde holde der med bilen tomgang og vente på nogen :@

jamen jeg anede ikke en skid om at det ku ske. havde dog husket rat låsen.. men...
det var chefen der sagde at der kunne jeg sagtens holde.. øv
der holdte lige 2 biler med manglende forrude da vi kom!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.