Brunligt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.507 visninger
10 svar
1 synes godt om
21. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg er gravid 13+4 idag. Men i nat fik jeg brunligt udflåd. og har haft det lidt hele dagen også. Skal jeg være bekymret? til NF så vi den livligste lille blob. Så vil heller ikke kunne forstå hvis den lille var gået til nu. Skal lige siges jeg ingen smerter har haft(7-9-13). Er meget forvirret og bekymret. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg er gravid 13+4 idag. Men i nat fik jeg brunligt udflåd. og har haft det lidt hele dagen også. Skal jeg være bekymret? til NF så vi den livligste lille blob. Så vil heller ikke kunne forstå hvis den lille var gået til nu. Skal lige siges jeg ingen smerter har haft(7-9-13). Er meget forvirret og bekymret. 

det er HELT normalt, jeg har haft brunt udflåd siden uge 5+0 og har det stadig engang imellem, og er 14+1 idag så du skal slet ikke være bekymret over det. det vil lægen os sige til dig

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

det er HELT normalt, jeg har haft brunt udflåd siden uge 5+0 og har det stadig engang imellem, og er 14+1 idag så du skal slet ikke være bekymret over det. det vil lægen os sige til dig

Okay men har bare ikke døjet med det før nu. Og blev bare lidt bange :/.. Men tak for de beroligende ord. 

Anmeld

21. februar 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Okay men har bare ikke døjet med det før nu. Og blev bare lidt bange :/.. Men tak for de beroligende ord. 

du skal ikke være bange, slet ikke. men hvis det tager til eller bliver meget , skal du nok lige spørge lægen, men er sikker på alt er som det skal være ?

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

du skal ikke være bange, slet ikke. men hvis det tager til eller bliver meget , skal du nok lige spørge lægen, men er sikker på alt er som det skal være ?

Jeg ser tiden an til imorgen ! Så må jeg se hvordan det er der

Anmeld

21. februar 2013

frk1991

Tror ikke du skal være bange når du er så langt som du er.

Vil dog lige dele min erfaring.

Vi var til scanning i tirsdags (uge9+5) efter at have haft brunt udflåd i 2 uger, først der ville de scanne mig, og ellers har de lagt jeg ikke skal bekymre mig, dog viste scanningen at vores lille spirs hjerte var stoppet med at slå omkring uge 8.

Så jeg tager ikke brunt udflåd roligt mere efter den omgang..

Anmeld

21. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg har også haft brunlig udflåd et par gange i løbet af min graviditet, oftest kommer det af noget gammelt blod der lige bliver renset ud

Det kan sagtens være et blodkar der er bristet også har blodet bare været lang tid om at komme ud - så jeg tror absolut ikke at du behøver være nervøs!

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

frk1991 skriver:

Tror ikke du skal være bange når du er så langt som du er.

Vil dog lige dele min erfaring.

Vi var til scanning i tirsdags (uge9+5) efter at have haft brunt udflåd i 2 uger, først der ville de scanne mig, og ellers har de lagt jeg ikke skal bekymre mig, dog viste scanningen at vores lille spirs hjerte var stoppet med at slå omkring uge 8.

Så jeg tager ikke brunt udflåd roligt mere efter den omgang..

Det er jeg ked af at hører ! Men vi så jo den lille til NF, og der var det helt okay det hele.. derfor bekymre det er blevet brunt .. 

Håber det snart lykkes for jer igen 

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Jeg har også haft brunlig udflåd et par gange i løbet af min graviditet, oftest kommer det af noget gammelt blod der lige bliver renset ud

Det kan sagtens være et blodkar der er bristet også har blodet bare været lang tid om at komme ud - så jeg tror absolut ikke at du behøver være nervøs!

Tak for de beroligende ord

Må prøve at slappe af og ikke tænke over det selvom jeg stadig ikke helt forstår det .. 

Man er jo begyndt at elske de små bitte noget allerede 

Anmeld

21. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Tak for de beroligende ord

Må prøve at slappe af og ikke tænke over det selvom jeg stadig ikke helt forstår det .. 

Man er jo begyndt at elske de små bitte noget allerede 

Er det twins!?

Men ja, afslapning og rolige tanker gør meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.