Nu kommer det lidt tættere på :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2013

kriknu

Miss Church skriver:

Hehe hvor er du sød 

Ja det er rigtig tæt på nu! og det har bare gået så stærkt!

Det er helt vildt, det er som om at tiden bare lige pludselig begynder at gå sindsygt stærkt, jeg synes det var igår jeg var til MD, men det er da allerede et par uger siden, puhaaa... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2013

Miss Church

kriknu skriver:

Det er helt vildt, det er som om at tiden bare lige pludselig begynder at gå sindsygt stærkt, jeg synes det var igår jeg var til MD, men det er da allerede et par uger siden, puhaaa... 

Sådan har jeg også haft det igennem hele graviditeten. Men det brokker jeg mig bestemt ikke over

Anmeld

22. februar 2013

kriknu

Miss Church skriver:

Sådan har jeg også haft det igennem hele graviditeten. Men det brokker jeg mig bestemt ikke over

Det gør jeg absolut heller ikke, det bliver så rart endelig at sidde med det mest dyrebare man har i armene, især efter den "lange" ventetid 

Anmeld

22. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Jeg vil bare lige dele min glæde med jer

Jeg har været ved sidste JM-konsultation i dag 

Pigerne er skønnet til ca. 2300g hver og ligger begge stadig i hovedstilling. 

Planen er nu, at jeg skal til scanning d. 5. marts og hvis pigerne stadig ligger som de skal, skal vi på fødegangen mandag d. 11. marts (38+0) om morgenen  Der vil min JM tage stilling til hvordan hun vil sætte mig igang. Om hun kan tage vandet eller om jeg skal have lagt stikpiller op. 

D. 11. marts er også min søsters 30-års fødselsdag, så det bliver spændende at se om hun skal dele fødselsdag med hendes 2 niecer 

Det kan selvfølgelig stadig være at de kommer inden. Men det hele er kommet lidt tættere på og virker mere overskueligt nu, når der er lagt en plan  

Countdown: 18 dage 

det bliver altså spændende at se hvornår de har tænkt sig at komme ud

- jeg synes de skal komme d. 5/3, der har Andreas fødselsdag, så det en god dag

Anmeld

22. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

det bliver altså spændende at se hvornår de har tænkt sig at komme ud

- jeg synes de skal komme d. 5/3, der har Andreas fødselsdag, så det en god dag

Hehe ja det kan være de vælger den dag Eller d. 3. det er deres farfars fødselsdag

Anmeld

22. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Hehe ja det kan være de vælger den dag Eller d. 3. det er deres farfars fødselsdag

så der ihvertfald håb om jeg kan huske hvornår de er født - så har jeg ingen undskyldning for at glemme og skrive tillykke haha

ej ja det kunne også være hyggeligt, så længe det ikke er på mor og fars fødsesldag så det fint

Anmeld

22. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

så der ihvertfald håb om jeg kan huske hvornår de er født - så har jeg ingen undskyldning for at glemme og skrive tillykke haha

ej ja det kunne også være hyggeligt, så længe det ikke er på mor og fars fødsesldag så det fint

Haha nej 

Daniel har fødselsdag på søndag, så der skal det hvert fald helst ikke være! Men det tror jeg nu heller ikke at det bliver 

Anmeld

22. februar 2013

FrkZier

Miss Church skriver:

Haha nej 

Daniel har fødselsdag på søndag, så der skal det hvert fald helst ikke være! Men det tror jeg nu heller ikke at det bliver 

så har du bare at klemme bennene sammen indtil mandag unge dame

Anmeld

22. februar 2013

Miss Church

FrkZier skriver:

så har du bare at klemme bennene sammen indtil mandag unge dame

Ja nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.