Kan man det (uddannelse til rengørring?) hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej allesammen herinde! Jeg vil lige mig omkring en ting. Vdr uddannelse! Er det rigtig nok at man ikke kan tage en uddannelse indenfor rengørring??? forstår det bare ikke ærlige helt hfors synes jeg har læst et sted over internettet at man kan. Pg min uuvejleder siger at man ikke kan og der skaL jeg gå ind på jobbet. Og søge job!!      er det rigtig eller? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Noneother

Min veninde har en 2årig uddannelse indenfor rengøring. Kan ikke huske hvad hendes "titel" er, men jeg skal gerne spørge hvis det der ikke er andre der kan svare på det.

Anmeld

21. februar 2013

wamse

Anonym skriver:

Hej allesammen herinde! Jeg vil lige mig omkring en ting. Vdr uddannelse! Er det rigtig nok at man ikke kan tage en uddannelse indenfor rengørring??? forstår det bare ikke ærlige helt hfors synes jeg har læst et sted over internettet at man kan. Pg min uuvejleder siger at man ikke kan og der skaL jeg gå ind på jobbet. Og søge job!!      er det rigtig eller? 

Som jeg kan læse, så hedder det en rengøringstekniker nu

http://www.sde.dk/sde/site.aspx?p=678

Anmeld

21. februar 2013

Stumpe27

Anonym skriver:

Det er ikke helt korrekt! Jeg starter på uddannelsen som service assistent på teknisk skole i marts det vil sige at gøre rent på offentlige virksomheder. Uddannelsen tager 18 måneder. kig evt på www.esh.dk under serviceskolen har du flere spg. kan du bare skrive

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar. Det kan være att min uvejleder. Mener på deN mådde at man ikke kan tag en uddannelse inden for rengørring her omk må det så være. Øv altså vil ellers gerne noget indenfor rengørring:/ (skal nemlig ha undersøgt hvilke uddannelse jeg vil starte på... Og har nemlig været i praktik som rengørringsmedhjælper... nu har jeg bare ikke rigtig nogen ideer til udd . æv og det skal jeg have fundet udaf inden i næste uge... (Er der nogen som er startet på en egu eller skal begynde på det. For har lidt i tankerne at det, det jeg vil (det er mest praktik, 

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

18 måneder det var ikke særlig langtid er det hele uddannelsen der tager det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.