Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mitallerstørsteønske skriver: Hold da op en mavse så kan du godt komme ud
Hold da op en mavse så kan du godt komme ud
dukke skriver: Hej piger så rundet jeg også 39 uger nu venter vi spændt på at hun kommer ude gider ikke vente mere Billede 1 er da jeg var 39+5 med Aksel Billede 2 og 3 er nu med 39+0 med lillesøster
Hej piger så rundet jeg også 39 uger nu venter vi spændt på at hun kommer ude gider ikke vente mere Billede 1 er da jeg var 39+5 med Aksel Billede 2 og 3 er nu med 39+0 med lillesøster
Så stor og fin lillepigens bolig er blevet.. Glæder mig til at se hende..
Ja hun skal vist til at ud for mave er sååå klar den er super flot og der er ved at være alt for lidt plads og der er nogle der venter på dig
sender en masse baby støøøøøøøøøøøv
B&J skriver: Ja hun skal vist til at ud for mave er sååå klar den er super flot og der er ved at være alt for lidt plads og der er nogle der venter på dig sender en masse baby støøøøøøøøøøøv
dukke skriver: Tak ja håber hun snart gider se dagens lys jeg har så kraftige "menstruation smerter" og jeg kan ikke huske om jeg må tage noget mod det.
Tak ja håber hun snart gider se dagens lys jeg har så kraftige "menstruation smerter" og jeg kan ikke huske om jeg må tage noget mod det.
jo du må gerne tage panodil og man skal jo ikke gå og have ondt det er beder din krop er klar til hvis hun nu ville se dagens lys
B&J skriver: jo du må gerne tage panodil og man skal jo ikke gå og have ondt det er beder din krop er klar til hvis hun nu ville se dagens lys
dukke skriver: Tak så må jeg lige har et par nej den skal jo helst være helt frisk hvis hun vil ud
Tak så må jeg lige har et par nej den skal jo helst være helt frisk hvis hun vil ud
jaaa nemlig det kræver jo lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128