Brug for hjælp, er lidt bange!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. februar 2013

Anonym trådstarter

Igår ved 22.30 tiden da jeg var ude og tisse kom der en lille bitte smule lyserødt på papiret, det var meget minimalt og har hverken blødt før eller efter, der er heller ikke kommet noget i mine trusser.
Fik afvide inde på facebook det bare kunne være et lille blodkar der var bristet eller lignende.

Men her til morgen da jeg var ude og tisse var der en lille smule brunt på toilet papiret, ikke noget slimet og heller ikke noget der er i trussen.

Hvad har det af betydning?
Skal til scanning omkring middag.
Er 8+5 idag ifølge min sidste blødning som var minimal men skal til scanning fordi min livmoder er større end normalt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

B&J

jamen det er meget alm husk din krop arbejder en lille smule blod betyder ingen ting fordi det er brunt idag er jo fordi det er gammelt blod fra igår som er stoppet igen...

Anmeld

21. februar 2013

mrhl

Nu er jeg jo ikke læge...men vil umiddelbart tro at det er et godt tegn at det ændrede sig fra lyserødt frisk blod til brunt udflåd, gammelt blod. det indikerer jo at blødningen er ophørt. så det har sikkert bare været som du selv siger, et bristet blodkar eller lignende. Selvom det ikke er helt unormalt for alle at bløde under en graviditet er det super ubehageligt når det sker, og helt sikkert er det en god ide at kontakte lægen.

jeg håber og tror på alt er som det skal være... :-)
-mille

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen det er meget alm husk din krop arbejder en lille smule blod betyder ingen ting fordi det er brunt idag er jo fordi det er gammelt blod fra igår som er stoppet igen...

Okay tak for svar.

Snakkede med lægen og hun sagde det var normalt.

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

mrhl skriver:

Nu er jeg jo ikke læge...men vil umiddelbart tro at det er et godt tegn at det ændrede sig fra lyserødt frisk blod til brunt udflåd, gammelt blod. det indikerer jo at blødningen er ophørt. så det har sikkert bare været som du selv siger, et bristet blodkar eller lignende. Selvom det ikke er helt unormalt for alle at bløde under en graviditet er det super ubehageligt når det sker, og helt sikkert er det en god ide at kontakte lægen.

jeg håber og tror på alt er som det skal være... :-)
-mille

Snakkede med lægen, og hun sagde at jeg ikke behøvede bekymre mig.

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

Okay tak for svar.

Snakkede med lægen og hun sagde det var normalt.

Nemlig....

Anmeld

21. februar 2013

frk1991

Hej :-) har læst at æidt brunt kan mam godt have i graviditeten og mange har det. Men jeg havde det og blev scannet og hjertet var stoppet i ca uge 8

Så synes det er godt du får det tjekket! Jeg havde bare brunt i en uge inden hjertet skulle have været gået i stå og en blev scannet efter 14 dage med brunt udflåd.

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

frk1991 skriver:

Hej :-) har læst at æidt brunt kan mam godt have i graviditeten og mange har det. Men jeg havde det og blev scannet og hjertet var stoppet i ca uge 8

Så synes det er godt du får det tjekket! Jeg havde bare brunt i en uge inden hjertet skulle have været gået i stå og en blev scannet efter 14 dage med brunt udflåd.

Var ved lægen, og så snakkede jeg med hende. Hun sagde det var normalt så længe det kun var 1 gang med begge ting.

Men skal til scanning idag, så må vi se hvad de siger, håber da ikke hjertet er stoppet med at slå.

Anmeld

21. februar 2013

frk1991

Anonym skriver:

Var ved lægen, og så snakkede jeg med hende. Hun sagde det var normalt så længe det kun var 1 gang med begge ting.

Men skal til scanning idag, så må vi se hvad de siger, håber da ikke hjertet er stoppet med at slå.

Jeg fik også en undersøgelse hvir hun sagde det bare var blodkar der var irriteret og jeg skulle kun være bange hvis jeg fik ondt og fik frisk blod 

Skulle jeg jo så bare ikke, så næste gang forlanger jeg scanning med det samme.

men krydser fingre for jer!

Anmeld

21. februar 2013

frk1991

Hvordan gik scanningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.