Strækvikle - bliver vildt varm når han sidder i den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.564 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. februar 2013

Enirt

Min søn vil gerne vugges fordi han har mavekneb og han vil helst være på armen  når han er igang med et tigerspring.

Det betyder bare at jeg slet ikke for spist og drukket nok i løbet af dagen fordi jeg hele tiden har ham på armen.

Jeg har så en strækvikle som jeg har lært at bruge og han er godt tilfreds med at sidde i den... Men, men, men han bliver bare så enormt varm. han bliver helt våd ned af ryggen og helt opkogt i hovedet så han kan ikke sidde der mere end ca 10 min.

Har prøvet kun at give ham en ble på og at jeg kun her en undertrøje på. Men det hjalp ikke

Nogen gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Jibbe

Puha en varm lille dreng der og du sørger for i ikke er hud mod hud ved brystet? Det synes jeg godt kan forværre det med varmen.
Og ellers kan man vist få strækvikler i hør eller silke der ikke er så varme.
Kan anbefale dig at spørge på slyngebarn.dk - de ved en masse om vikler derinde.

Anmeld

21. februar 2013

LilleMie

Enirt skriver:

Min søn vil gerne vugges fordi han har mavekneb og han vil helst være på armen  når han er igang med et tigerspring.

Det betyder bare at jeg slet ikke for spist og drukket nok i løbet af dagen fordi jeg hele tiden har ham på armen.

Jeg har så en strækvikle som jeg har lært at bruge og han er godt tilfreds med at sidde i den... Men, men, men han bliver bare så enormt varm. han bliver helt våd ned af ryggen og helt opkogt i hovedet så han kan ikke sidde der mere end ca 10 min.

Har prøvet kun at give ham en ble på og at jeg kun her en undertrøje på. Men det hjalp ikke

Nogen gode råd?

Jeg vil sige det samme som Jibbe. Hos os hjalp det at have en stofble mellem min datters hoved og min brystkasse, for eller var hun helt våd i hovedet af sved. Hun er meget gennemsnitlig ift. varme, så jeg har desværre ikke lige andre umiddelbare råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.