Pusletasker...Hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. februar 2013

Juni-barn

Hej... 

Hvilken pusletaske har i?

hvor har i købt den? 

Synes det er en svær ting at købe på nettet, men synes heller ikke der er mange i butikker e rundt omkring.. 

Vil rigtig gerne se med fingrene, for det er så svært at vurdere størrelsen på en skærm...

håber nogen kan hjælpe... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Ka+Ma=Be

Jeg kan varmt anbefale Storksak
Jeg har en Storksak Elizabeth i brun, som jeg købte i en forretning på Valby Langgade (mener den hedder mor og barn)
Jeg ville ikke have noget imod at købe tasken online, så længe jeg vidste hvad det var for en, men jeg ville ikke købe ud fra billeder på nettet.

Anmeld

20. februar 2013

modesty

Hej... 

hvor har i købt den? 

Synes det er en svær ting at købe på nettet, men synes heller ikke der er mange i butikker e rundt omkring.. 

Vil rigtig gerne se med fingrene, for det er så svært at vurdere størrelsen på en skærm...

Jeg har ikke haft en pusletaske da jeg synes de enten er enormt grimme eller alt for dyre. 

Jeg bruger bare en "almindelig" halvstor lædertaske hvori jeg har haft en puslepose med bleer, stofbleer og skumklude. Det har fungeret helt fint. Og fordelen er at jeg kan bruge den i mange år efter min søn har smidt bleen.

Anmeld

20. februar 2013

TbCp

Jeg har to pusletasker fa Gaia og Co - de er begge købt brugte på trendsales.

Anmeld

20. februar 2013

AnnaK89

Jeg synes ByStroom har rigtig mange lækre som faktisk bare ligner en almindelig lædertaske, men med pusleunderlag og bletaske
Jeg er ihvertfald super glad for min

Anmeld

20. februar 2013

Asta&Alfred

Juni-barn skriver:

Hej... 

hvor har i købt den? 

Jeg er ening i at taskerne fra ByStroom er ret fine. Specielt denne;

http://www.kaereboern.dk/bystroom-pusletaske-fiona/

Anmeld

21. februar 2013

Lene Unik

Uh - jeg gad godt at jeg skulle købe pusletaske i dag, og ikke dengang for mange år siden.

Til at starte med havde jeg en hjemmesyet arve - pusletaske. Da vi fik nr. 2 købte vi en rygsæk med tilbehør - meget praktisk men ikke særlig smart.

Skulle jeg købe i dag, så er jeg enig i at dem fra ByStroom er super smarte.

Jeg har også set de pusletasker som Brands4Kids er begyndt at forhandle fra Fairytale, også meget lækre lædertasker.

Anmeld

21. februar 2013

CaWi

Kald mig bare umoderne, men jeg brugte altså bare den fra barnevognen, som fungerer lige så fint som alle de dyre. I hvert fald i min verden

Anmeld

21. februar 2013

Lunae

Juni-barn skriver:

Hej... 

hvor har i købt den? 

Jeg har en bystroom model bea i sort! Min datter var flaskebarn, så der var mere en rigeligt plads i den!

Anmeld

21. februar 2013

AnthonsMor

CAWI skriver:

Kald mig bare umoderne, men jeg brugte altså bare den fra barnevognen, som fungerer lige så fint som alle de dyre. I hvert fald i min verden

Det er skam også bare den vi vil bruge Jeg synes ikke jeg har penge til at købe en så dyr taske faktisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.