Carolina i hendes nye øse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2013

AnnaK89

MorDk skriver:

Dejligt billede!

Dén bliver I super glade for! Vi har også en NitroCity som venter. Bruger pt stellet med en CityBag på.

Elsker den allerede!
Er hjulene ikke bare mega skønne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

MorDk

AnnaKJ skriver:

Elsker den allerede!
Er hjulene ikke bare mega skønne?

Jo!! Den er så lækker at køre med

Anmeld

20. februar 2013

B&J

AnnaKJ skriver:

Hun var totalt charmetrold idag!
Vi tog i ønskebørn idag for at bestille den, da der var 20% på dem Da vi havde fundet den, sagde ekspedienten at vi gerne måtte få den med nu - men ejeren kom lige i det øjeblik hun sagde det, og sagde "aaarrrhh det er jeg ikke helt glad for, jeg har jo kun den ene hvide i butikken". Normalt når der er tilbud, så skal man vente på at de får dem hjem igen og da der er sæson for salg af klapvogne nu, så er der op til 8 ugers ventetid - men så sagde jeg "Ej du kan da godt se, af hun er så charmerende i den vogn (Carolina sad i den) og hun bliver da bare ked af at hun ikke må få den med hjem "
"Jaaaah det kan jeg også godt se. Okay, jamen så sker det denne ene gang!" Sagde han så "Men så giver du kage" fik ekspedienten lige besked på
Så vi var heldige af få den med hjem idag

JA hun er da en rigtig charmetrold hvor er det vidunderligt, ej hvor fedt i fik den med hjem og ja der er nemlig langtid på dem når det er, hvor er det så dejligt i fik den med hjem og hende ekspedienten kan nok lige overleve at give kage til dem alle sammen så

Anmeld

20. februar 2013

AnnaK89

MorDk skriver:

Jo!! Den er så lækker at køre med

Det synes jeg også jeg kunne fornemme i butikken - men glæder mig meget til at komme ud i byen og køre med hende i den

Anmeld

20. februar 2013

AnnaK89

B&J skriver:

JA hun er da en rigtig charmetrold hvor er det vidunderligt, ej hvor fedt i fik den med hjem og ja der er nemlig langtid på dem når det er, hvor er det så dejligt i fik den med hjem og hende ekspedienten kan nok lige overleve at give kage til dem alle sammen så

Det var så god service! Ej hvor var jeg glad
Glæder mig rigtig meget til at komme ud og spadsere med den

Jo, jeg tror lige hun overlever

Anmeld

20. februar 2013

B&J

AnnaKJ skriver:

Det var så god service! Ej hvor var jeg glad
Glæder mig rigtig meget til at komme ud og spadsere med den

Jo, jeg tror lige hun overlever

ja det er vildt god service og det gør også kun man kommer igen .. kan godt forstå du glæder dig til at komme ud og gå med den ej hvor bliver det så lækkert

Anmeld

20. februar 2013

Mama11

Fin vogn

Men er der stadig 20% i ønskebørn på emmaljunga og gælder det alle farver og klapvogne ??

Anmeld

20. februar 2013

AnnaK89

Prinsesse2009 skriver:

Fin vogn

Men er der stadig 20% i ønskebørn på emmaljunga og gælder det alle farver og klapvogne ??

Altså kan ikke svare på om der er tilbud der hvor i bor?
Vi er selv fra Hjørring og de havde på alle Emmaljunga klapvogne, ligegyldigt farve og model.

Anmeld

20. februar 2013

Mama11

Okay , er fra Sjælland
Må lige undersøge det i morgen så

Anmeld

20. februar 2013

Kløver

Hvor er hun sød og vognen klær hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.