Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alleHvad sys I og hvad er jeres erfaringer?Jeg har været ansat som ingeniør i et firma siden maj 2012(sidste år) og jeg har længe vidst at jeg ikke ville blive der. Jeg trives ikke rigtigt og det er meget hårdt at være der. Jeg har også 1,5times kørsel hver vej.Jeg skal begynde på kandidatuddannelse til september og vi er så småt gået i gang med at blive gravide. Vil gerne ha barn mens jeg er studerende.Jeg har kigget mig om efter et evt. studiejob jeg kunne få her til foråret (gerne efter maj, så jeg i hvertfald har været der et år), men hvis jeg nu til den tid allerede er med barn er det så "urimeligt" overfor sit studiejob at gå på barsel efter et halvt års tid eller hvad sys I? Jeg ville ikke gøre det hvis jeg sad i en fuldtidsstilling, men når det er et studiejob er jeg jo ikke så dyr at have gående. Altså hvad siger I?1. Skal jeg gå all in på at finde et studiejob/deltidsjob hurtigst muligt(inden jeg blir gravid) og så bare gå på barsel når jeg skal det?2. Skal jeg klemme ballerne sammen og blive på mit nuværende job og så nøjes med SU og ingen studiejob fra Sep indtil barsel.(medmindre der er nogen der vil ansætte en med stor mave)3. Skal jeg sige op hen mod sommeren og så gå på dagpenge frem til Sep og så SU derfra (og måske/måske ikke studiejob) - Håber meget I kan hjælpe mig. Har ikke rigtig så mange andre at spørge.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mange tak for dit svar.Ikke mange der bød ind, men tak fordi du gjorde.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128