MME i køleskab ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. juni 2009

msax

Kære alle dejlige mødre.
Jeg er begyndt at give Mille en flaske MME om aftenen inden hun skal putsove (mit hjemme mejeri kan ikke producerer nok mælk til ,at hun kan holde sig det meste af natten).
Men men, kan jeg lave flasken tidligere på dagen - koge vand, køle vand, blande MME i -  og stille den i køleskabet, for at varme den op igen til nattemåltidet?

SMIL fra Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Klumpe-dumpe

Hej Mette,

Som udgangs punkt siger man at man skal lave flaskerne når de skal bruges. Men hvis du er SIKKER på at dit køleskab kølner som det skal kan du godt. Jeg vil dog stadig fraråde at du blander mm i før det skal bruges.
Jeg giver kun MM, og det jeg gør er at lave vand til et døgn, og stille det i køleskabet. med microovn tager det ingen tid lige at varme det op, og så give bebes det.

fra Trine.

Anmeld

20. juni 2009

Milka

man siger at det kan holde op til 24 timer i køleskabet, hvilket jeg ofte har gjort, altså lave det i forvejen. jeg foretrækker dog at lave det frisk: jeg koger vandet i forvejen, måler det jeg skal bruge af og sætter det på køl i selve sutteflasken. så bare ind i mikroen og tilføj pulver og voila : ) tager ingen tid

Anmeld

20. juni 2009

msax

hvor er I smarte - selvfølgelig  det havde jeg ikke lige overvejet.

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.