Tildig scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. februar 2013

Anonym trådstarter

Jeg har fået en tid på tirsdag i næste uge til tidlig scanning for at fastsætte termin, sagen er den, at jeg har fri både torsdag og fredag i næste uge, kan jeg tillade mig at ringe ind og hører om de evt. har tid til mig en af de dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Benjamins'mor

Ja, det synes jeg godt du kan.

De havde lovet mig en tid i denne uge, men fik en tid første marts, jeg sagde det ikke kunne være rigtigt og fik en ny tid.

Anmeld

20. februar 2013

Ayasmor

Ja det synes jeg sagtens du kan

Anmeld

20. februar 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Ja, det synes jeg godt du kan.

De havde lovet mig en tid i denne uge, men fik en tid første marts, jeg sagde det ikke kunne være rigtigt og fik en ny tid.

Hvornår fik du så tid?

Tænker det ku være dejligt, at bruge sin fridag på det istedet for at ska have fri, når man alligevel har to fridage et par dage efter,

var de til at snakke med?

Tænker det jo mig lige meget hvornår på dagen det er, da jeg jo alligevel har fri, så håber de er lidt flexible

Anmeld

20. februar 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hvornår fik du så tid?

Tænker det ku være dejligt, at bruge sin fridag på det istedet for at ska have fri, når man alligevel har to fridage et par dage efter,

Tænker det jo mig lige meget hvornår på dagen det er, da jeg jo alligevel har fri, så håber de er lidt flexible

Imorgen.

Anmeld

20. februar 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hvornår fik du så tid?

Imorgen.

Anmeld

20. februar 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hvornår fik du så tid?

Ja. Min kæreste sagde bare at 2 uger var langtid når de havde lovet det og så fandt de en ny tid med det samme.

Anmeld

20. februar 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Ja. Min kæreste sagde bare at 2 uger var langtid når de havde lovet det og så fandt de en ny tid med det samme.

Super, så lyder de til at være tl at snakke med, må jeg spørge hvorfor du ska scannes?

Kan se der står uge 8 under din profl?

Anmeld

20. februar 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Super, så lyder de til at være tl at snakke med, må jeg spørge hvorfor du ska scannes?

Kan se der står uge 8 under din profl?

Fordi min livmoder er stor. så lægen vil gerne vide om jeg er længere henne eller om der er 2.

Anmeld

20. februar 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Fordi min livmoder er stor. så lægen vil gerne vide om jeg er længere henne eller om der er 2.

Arh okay, så håber jeg på en update imorgen

Held og lukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.