" Bedste prævention" - inviterer tumlingen i dobbeltsangen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
9 svar
9 synes godt om
20. februar 2013

Anonym trådstarter

At Invitere tumlingen i dobbelsengen- en måde at undgår intimitet, sex med sin partner???? eller......hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Nej, selvfølgelig har man da ikke sex sammen når ens barn ligger i sengen

Anmeld

20. februar 2013

Anonym trådstarter

Nej, selvfølgelig har man da ikke sex sammen når ens barn ligger i sengen

Er det en ubevidst måde at undgår intimitet med sin partner

Måske bevidst?

Anmeld

20. februar 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Anonym skriver:

Er det en ubevidst måde at undgår intimitet med sin partner

Måske bevidst?

Ej ups...læste dit indlæg forkert. Sorry.
Nogen gør det måske bevidst, andre ikke tror jeg.

Anmeld

20. februar 2013

TeamRocket

Ej sådan synes jeg ikke man kan stille det op, vores unger er velkomne i mor og fars seng når de har brug for det. Men så er manden og jeg bare tætte på andre tidspunkter :-) hvis man vil, er det ikke svært at være opfindsom;-)

Anmeld

20. februar 2013

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Ej sådan synes jeg ikke man kan stille det op, vores unger er velkomne i mor og fars seng når de har brug for det. Men så er manden og jeg bare tætte på andre tidspunkter :-) hvis man vil, er det ikke svært at være opfindsom;-)

Ja opfindsomhed er god

Jeg tror at småbørns forældre med søvnundeskud og mange pligter i løbet af dagen, gør glip af lidt voksen tid i sengen, børnefrit

Anmeld

20. februar 2013

CaWi

Jeg kender en som fik en efternøler ca ti år efter de to andre hun havde.
Han sov af og til i sin egen seng på sit eget værelse, men for det meste sov han, til han var omkring de 11 år, i forældrenes seng.
Faderen var alkoholiker, og moderen brugte bevidst barnet som præcention, og havde dermed også gjort barnet afhænigt af at sove hos mor og far.

Anmeld

20. februar 2013

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg mener, at hvis forældreparret ikke kan være intime andre steder end i dobbeltsengen, så er de simepelthen ikke kreative nok...

Vores børn er velkommen i dobbeltsengen, for den bliver for det meste brugt til at sove i... Så putter, snakker og sexer vi andre steder

Kh Mom

Anmeld

20. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

At Invitere tumlingen i dobbelsengen- en måde at undgår intimitet, sex med sin partner???? eller......hvad synes I?

Hvorfor skal det være så kategorisk? At have lyst til at putte med sit barn behøver da ikke handle om andet end netop det. "At spise hakkebøf - en måde at undgå kødsovs på?" 

Jeg synes, det er underligt med de her kortfattede enten/eller-oplæg til debatter. Hvorfor ikke skrive sin holdning til emnet - hvis man har en? 

Anmeld

21. februar 2013

TeamRocket

Anonym skriver:

Ja opfindsomhed er god

Jeg tror at småbørns forældre med søvnundeskud og mange pligter i løbet af dagen, gør glip af lidt voksen tid i sengen, børnefrit

Men så kan man bare ta den tid i badet når ungerne er faldet i søvn. ;-) større er problemet ikke, og vi har alligevel tre børn under 5 år. Men sexliv og intimitet går vi ikke på kompromis med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.