Ny klapvogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.328 visninger
4 svar
1 synes godt om
20. februar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hej piger, håber lidt at kunne få jeres råd/meninger.

Sagen er den at min datter, der bliver 2 her til marts, er blevet for stor til sin klapvogn (en Carena), den der "fodstøtte" hjælper ikke hun sidder helt akavet.. kan sidde med benene nede men så har hun fodstøtten der går mod benene, eller også skal den slåes op til når hun skal ligge og 

Så tænker om vi skal have en ny? eller hvor længe bruger de klapvogn? 

skal vi holde ud eller skaffe en ny?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Problembarnet

og i så fald - hvilken klapvogn?? 

Anmeld

20. februar 2013

MorDk

Nu kommer det jo an på hvor meget I vil bruge den osv. Men vi købte en CapeTown Zero2Four. Vores søn sidder godt i den og han kan også sove en lille lur da man kan ligge ryglænet ned i en OK stilling. det er en paraplyklapvogn så den er også nem at have med rundt.

Anmeld

21. februar 2013

Problembarnet

MorDk skriver:

Nu kommer det jo an på hvor meget I vil bruge den osv. Men vi købte en CapeTown Zero2Four. Vores søn sidder godt i den og han kan også sove en lille lur da man kan ligge ryglænet ned i en OK stilling. det er en paraplyklapvogn så den er også nem at have med rundt.

jamen, lige nu kan jeg slet ik forestille mig ikke at have en klapvogn, vi bruger den hver dag.. til ture og når vi skal ned og handle m.m. 

Anmeld

21. februar 2013

henh01

Vi købte en emmaljunga scooter til vores søn da han var 1½ år og det er vi virkelig glade for. Den er ikke så stor men han sidder stadig rigtig godt i den - han er 2 år og 4 mdr nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.