Negativ graviditetstest fordi man tisser for tit??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.944 visninger
3 svar
2 synes godt om
20. februar 2013

Anonym trådstarter

Lige et hurtigt spørgsmål...Jeg er jo gået 6-7 dage over tid, har lidt kvalme, men har taget 6 graviditetstests, sidst i morges, og de er allesammen bragende negative....

Men så læste jeg lige et sted, at hvis man er lidt sen til at danne hcg OG hvis man tisser tit, så kan det gå udover koncentrationen af hcg i urintesten?...-jeg er oppe og tisse mellem 2-4 gange hver nat (også udenfor graviditet)! I nat var jeg for eks. oppe og tisse kl 3 sidst, hvorefter jeg tog testen kl 7.......-kan det være grunden til at den siger negativ? (udover den åbenlyse mulighed at jeg rent faktisk ikke er gravid

Har været nede og tage blodprøve i dag, som jeg får svar på i morgen, men nu er jeg meget spændt på at høre om jeres erfaringer på det her punkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Lige et hurtigt spørgsmål...Jeg er jo gået 6-7 dage over tid, har lidt kvalme, men har taget 6 graviditetstests, sidst i morges, og de er allesammen bragende negative....

Men så læste jeg lige et sted, at hvis man er lidt sen til at danne hcg OG hvis man tisser tit, så kan det gå udover koncentrationen af hcg i urintesten?...-jeg er oppe og tisse mellem 2-4 gange hver nat (også udenfor graviditet)! I nat var jeg for eks. oppe og tisse kl 3 sidst, hvorefter jeg tog testen kl 7.......-kan det være grunden til at den siger negativ? (udover den åbenlyse mulighed at jeg rent faktisk ikke er gravid

Har været nede og tage blodprøve i dag, som jeg får svar på i morgen, men nu er jeg meget spændt på at høre om jeres erfaringer på det her punkt

Urinen skal bare have været i blæren i 4 timer, så brude koncentrationen være høj nok til at kunne måles på en test. Men hvis du drikker voldsomt meget, ved jeg ikke om det også kan have betydning.  

Men du tisser dælme godt nok meget hehe.

for at du snart kan teste positiv 

Anmeld

20. februar 2013

Tona

Anonym skriver:

Der er jo nogen som bare ikke kan teste positiv på en test og skal have taget blodprøve før det kan konstateres. Der er også nogen som først kan teste positiv på en test når de er et stykke henne, så det kan jo stadig ske at du er gravid trods alt. Jeg tror ikke at tisseriet har så meget at sige når du alligevel havde ventet fra kl. 3 om natten.

Men jeg tænker at du da klart burde tale med en læge om at du tisser så meget om natten, for det er jo ikke normalt og det går jo ud over din nattesøvn og man kan altså få noget behandling for det så man ikke skal bøvle sådan med det.

Anmeld

20. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja...min mand og mig gør det begge to....-medlemmer af natpissernes klub ....

Meget mærkeligt...så ja. man burde nok få checket det på et eller andet tidspunkt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.