samenvær med sin søn efter 5 år.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
2 svar
3 synes godt om
20. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej Baby.dk

Min kæreste har søgt om fastsættelse af samvær så han kan se sin søn. Hans xkæreste er ligeledes inkaldt til mødet - og ville hører om det er et møde kun for forældre - eller om de nærmeste må deltage? nogle erfaringer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Zelinasmor

Anonym skriver:

Hej Baby.dk

Min kæreste har søgt om fastsættelse af samvær så han kan se sin søn. Hans xkæreste er ligeledes inkaldt til mødet - og ville hører om det er et møde kun for forældre - eller om de nærmeste må deltage? nogle erfaringer???

Det er kun far og mor som må være med. Hvis den ene part har sin kæreste med f.eks. kan den anden hurtigt føle sig dårligt tilpas eller trængt op i en krog. Jeg synes også at det i første omgang er en sag mellem forældrene og ikke alle andre 

Anmeld

20. februar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Hej Baby.dk

Jeg ved desværre ikke hvordan reglerne er, men synes da det er en sag mellem de biologiske forældre og ikke "vedhæng".

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.