Første lægebesøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej alle hva fik i gjort eller laver til første lægebesøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2013

Luuna13

Fik taget blodprøve, hvorefter de undersøgte mig for leverbetændelse, hiv m.v. mener jeg.

Herefter fik jeg en tid 14 dage efter, hvor de kendte svarerne og så fik jeg samtidig lavet vandre- og svangerskabsjournal. Dette var 2. gang.

Da jeg ventede mit 1. barn fik jeg lavet vandre- og svangerskabsjournal samtidig. Det var hos en anden læge.

Anmeld

20. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ved første lægebesøg fik jeg faktisk kun taget en urinprøve, men det var fordi hun ville tjekke mig for evt. kønssygdomme og blærebetændelse, samtidig med at hun ville lave en graviditetstest..

Men ved det første rigtige lægebesøg blev der taget blodprøver, urinprøve, lavet vandrejournal og snakket om hvordan jeg havde det

Anmeld

20. februar 2013

Clisolka

Anonym skriver:

1 lægebsøg sidste gang da jeg ventede min datter var at lægen tog mit blodtryk, vejede mig, lavede en urinprøve og spurgte om en masse spørgsmål til udfyldelse af vandrejournalen. 

Denne gang skulle jeg lige tjekkes yderligere pga. jeg allerede havde haft blærebetændelse en enkelt gang før i graviditeten - og yderligere blodprøver pga. at de skulle se om jeg havde haft skoldkopper (det er der i min datters vuggestue pt.). Derudover bliver jeg holdt godt øje med fordi jeg har sukkersyge 

Anmeld

20. februar 2013

Anonym trådstarter

Mange tak for svar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.