Nervøs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

Mullemus86

Hej..
Jeg er nu 11+4 (10+5 ifl. usikker måling til scanning).. Jeg havde en MA i januar, og har de sidste par dage haft en skidt følelse af, at der også denne gang er noget galt.. Har ikke kunne sige hvorfor..
Jeg har "hele" min graviditet haft ligamentsmerter, som føles som mens.smerter.. Har dem også stadig.. Men, i dag er jeg begyndt at få nogle mere "skarpe" smerter.. Startede da jeg var ude at gå tur tidligere og kommer lidt i ny og næ.. Særligt når jeg nyser.. De sidder ret centreret lige midt i underlivet.. Er der grund til bekymring eller andre der havde det på samme måde? 
Håber I kloge kvinder vil svare  
/Alice

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Elskermiinsøøn!

Mullemus86 skriver:

Hej..
Jeg er nu 11+4 (10+5 ifl. usikker måling til scanning).. Jeg havde en MA i januar, og har de sidste par dage haft en skidt følelse af, at der også denne gang er noget galt.. Har ikke kunne sige hvorfor..
Jeg har "hele" min graviditet haft ligamentsmerter, som føles som mens.smerter.. Har dem også stadig.. Men, i dag er jeg begyndt at få nogle mere "skarpe" smerter.. Startede da jeg var ude at gå tur tidligere og kommer lidt i ny og næ.. Særligt når jeg nyser.. De sidder ret centreret lige midt i underlivet.. Er der grund til bekymring eller andre der havde det på samme måde? 
/Alice

hej
ville bare sige det duforklare har jeg prøvet tit, og min lille dreng har det godt

Anmeld

20. juni 2009

Pige2009

Mullemus86 skriver:

Hej..
/Alice

Det er da helt forståeligt, at du er nervøs for om barnet har det godt med din fortid. Jeg ville gå til lægen ASAP, så du kan få vished om, at alt er iorden Du må også forsøge at tro på, at det hele er som det skal være, selvom det er svært... Men konsultér lægen.

Håber din mistanke er helt ubegrundet, men hvorfor skulle den ikke også være det...

Linda 24+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.