(februar) Hvorfor skal det være så svært!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

nilletøz

Hejsa.

Som jeg skrev for nogle dage siden, så har jeg jo sagt til kæresten at jeg vil tilbage til København igen..

Det er han også fuldt ud forståeligt for..

MEN MEN hvor skal vi bo, ja det er så det så spørgsmål??

Jeg har i dag ringet til flere forskellige kommuner i København og høre om man måske kunne få noget hjælp igennem dem? NEJ er svaret bare!

Snakkede også med en mand fra Frederiksberg kommune, og ham kunne jeg bestem ikke lide..

Jeg forklare vores situation, og da jeg så er færdig, siger han: er du sammen med barnet far? Hmmm ja hallo kære ven, har du overhovedet hørt efter, det har jeg jo lige sagt til dig..
Og dertil svare han jamen så kan vi sku ikke hjælpe dig, jo hvis du går fra barnet far så kan vi...!!
HVAD tænker jeg, hvad var det lige han sagde!??
Skulle jeg gå fra mit barns far for at få hjælp - aldrig i livet om jeg vil gøre det. kan det virkelig være rigtig at man skal gå fra hinanden bare for at man kan få lidt hjælp i dagens Danmark!?

Blev så ked af det, at jeg måtte ringe til kæresten og fortælle ham hvad jeg lige havde fået af vide, den kommunebøge!

Skal man virkelig snyde systemet for at det kan lade sig gøre, bare for en bolig?

Synes det er noget mærkeligt noget, men forstår det bare ikke, synes der er så mange der er i mod at unge mennesker får børn, da de har svært ved at forblive sammen, ja godt så, men de vil jo ikke hjælp os der gerne vil have det til at fungere sammen som en familie!

Er det mig der er forkert på den eller hvad?

Puha rart at komme ud med det….

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Mca<3

Hvor vil i bo på sjælland ??

Du kan få en lejlighed her hvor jeg bor allerede i morgen  Der er mange ledige ..
Det er i Hillerød , De er lidt dyre men fede.
Man må ikke have hus dyr og må ikke være registreret i rki ... 

Du kan tjekke de lejligheder ud der er ledige http://www.boligview.dk/ De har også andre steder ,,,

Anmeld

20. juni 2009

nilletøz

Tanja.. skriver:

Hvor vil i bo på sjælland ??

Du kan få en lejlighed her hvor jeg bor allerede i morgen  Der er mange ledige ..
Det er i Hillerød , De er lidt dyre men fede.
Man må ikke have hus dyr og må ikke være registreret i rki ... 

Du kan tjekke de lejligheder ud der er ledige http://www.boligview.dk/ De har også andre steder ,,,

Jeg er nærmste lige glad hvor det er, bare det er tæt på familien..

Men ja du skriver der ikke må være husdyr, så jeg kan ikke rigtig bruge det da vi har hund..

men ellers var det en rigtig sød tanke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.