Farvel og tak navlestreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

Dictes mor

Jeg har brugt hele aftenen på at slette alle mine gamle indlæg på NS, det tog godt nok lang tid. pyha! Sikke en masse man har skrevet derinde og jeg er ikke engang den mest aktive derinde... Wow, nå men jeg har gemt samtlig indlæg på min computer, det er lidt sjovt at læse senere tror jeg, om ikke andet så er jeg i hvert fald ikke helt klar til at give slip. Håber vi kommer til at fortsætte på samme måde herinde, er så bange for, at det hele skal løbe ud i sandet og vi ligeså stille glider fra hinanden, det må bare ikke ske. Hvis ikke jeg har jer at snakke med, så har jeg ingen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Vinker

Ja tak, det tar bare laaang tid at slette det inde på NS. Jeg brugte godt nok også nogle timer på det; blogge, billeder og gæstebog. Nøøøj der var meget!
Har også gemt de bedst blogs. Vil gemme dem til Niklas Emil da de nærmest er som en dagbog!

Jeg håber godt nok ikke at vi glider væk fra hinanden. Det ville være så trist! Jeg vil så gerne stadig holde kontakten med jer dejlige tøser. Utroligt så meget I betyder!

God weekend

Anmeld

20. juni 2009

TbCp

Jeg er ikke kommet igennem alle indlæg endnu, har været på siden fra dec. '07 hold fast alt det jeg har fået skrevet i den tid

Anmeld

20. juni 2009

JustAnotherName

Jeg er også i fuld gang med "oprydningen" på navlestreng.
Men jeg går sådan lidt til og fra det, når jeg lige har tid, så det kommer til at tage lidt, før jeg er igennem alt det....
Skørt hvorfor der ikke bare er lavet EEN knap for at slette samtlige

Anmeld

20. juni 2009

Vingummien

Dumt spørgsmål måske men hvorfor sletter i dem? Hvorfor ik bare slette profil? nu har jeg så ik selv været derinde og kigge.

Men jeg håber godt nok heller ik vi glider fra hinanden vil ik være til at bære

Anmeld

21. juni 2009

Dictes mor

Det er da ikke et dumt spørgsmål Susanne. For mit vedkommende slettede jeg det hele selv af to årsager. For det første fordi det ikke ser ud til, at redaktionen reagerer på noget, når man skriver til dem, så ved ikke om den vil blive slettet. For det andet så var det faktisk en stor forløsning for mig at slette det hele, fordi jeg har arbejdet for navlestreng engang og kom derfra på en rigtig dårlig måde (fik tilbudt et fedt job, hvis blot jeg stoppede min uddannelse før tid for så at blive fyret blot et par måneder senere sammen med resten af holdet mv.) Så det var faktisk en hel befrielse at kunne slette alle spor derinde og komme videre på et nyt site, så jeg ikke hele tiden skal mindes om det der skete den gang. For jeg var rigtig ked af det i lang tid bagefter. Heldigvis var det nogle fantastiske kolleger, og jeg ses stadig med dem, men det ændre jo ikke på ledelsen og dens beslutninger  

Anmeld

21. juni 2009

Vingummien

Oki, ja så kan jeg godt forstå at du har gjort det.

Tror jeg lader mine være lidt endnu, orker virkeligt ik at skal til ind og slette osv lige nu

Anmeld

21. juni 2009

Karo

Jeg ved ikke om jeg er den eneste, men jeg er ikke helt klar til at give helt slip endnu. Jeg er godt nok ikke så meget derinde mere, for der er bare blevet så tomt. Det tager mig lidt mere tid til helt at slippe grebet.

Fint at i andre har taget springet. Det tager jeg hatten af for.

Anmeld

21. juni 2009

KWL

Jeg har heller ikke slettet endnu. Kan ikke finde ud af om jeg orker det eller jeg ikke er klar. Men er i det mindste begyndt at finde rundt her og kan faktisk godt lide siden.

Anmeld

21. juni 2009

Bondepigen

Jeg har bedt om at få min profil slettet, men ingen reaktion....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.