Da jeg ventede Niklas Emil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

Stumpen

WAUW.... Sikke en mave!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

saxa

Hold op - hvor var du bare super flot med den mave... Sååå fin en mave altså

Anmeld

21. juni 2009

Vinker

TbCp skriver:

Din mave var bare SÅ fin!!!
Kan tydeligt huske den dag jeg skrev til et af dine billeder på NS om maven ikke var sunket
Og ja så fødte du vist dagen efter

Tak

Ja jeg husker også tydeligt at du skrev og spurgte til det billede taget forfra om maven ikke var sunket, og så så du bagefter at jeg selv havde skrevet at den VAR sunket på billedet fra siden  Havde dog ikke turdet håbe på at jeg skulle føde dagen efter selvom jeg nu på det tidspunkt så småt havde de første tegn på fødsel!

Ja tænk at det nu snart er 9 måneder siden - Hvor blir tiden dog af????

Anmeld

21. juni 2009

Vinker

Tusind tak for alle jeres rosende ord om maven - det varmer meget  

Ser allerede frem til næste gang

Anmeld

21. juni 2009

Jules

Åhhh den smukke mave Rikke Har i luftet /drøftet hvornår NE skal have en lillebror/søster??? Smiler

Anmeld

22. juni 2009

Mira0911

Flot mave...

Anmeld

22. juni 2009

Vinker

Jules skriver:

Åhhh den smukke mave Rikke Har i luftet /drøftet hvornår NE skal have en lillebror/søster??? Smiler

Uha nej Julie så langt er vi ikke kommet endnu  men jeg går da selv og vender tanken af og til. Synes det er svært hvornår det skal være. Skal lige ordentlig i gang med arbejde igen før vi tager det emne op. Om 1 år måske...

Du er sikkert frisk på at gå i gang med projekt barn nr 2 hvis jeg kender dig ret  ??

Anmeld

22. juni 2009

Jules

Vinker skriver:

Uha nej Julie så langt er vi ikke kommet endnu  men jeg går da selv og vender tanken af og til. Synes det er svært hvornår det skal være. Skal lige ordentlig i gang med arbejde igen før vi tager det emne op. Om 1 år måske...

Du er sikkert frisk på at gå i gang med projekt barn nr 2 hvis jeg kender dig ret  ??

Smiler...
Ja,vi har planer om at droppe beskyttelsen fra dec af Så passer det lige med at jeg kan nå at blive færdig med første år på skole Hvis det da kommer til at gå lige så nemt som sidst
Jeg ville bestemt også have ventet hvis jeg havde et job at skulle tilbage til....Men nej...

Anmeld

23. juni 2009

CamBrems

Tænk at din dejlige dreng har ligget derinde, og at det den dag idag egentlig er så længe siden !

Ka sagtens huske da vi så de første billeder fra din fødsel

Hvor ser du forresten godt ud (billedet ang. fest på mortens arb.) Det syntes jeg da ikke jeg har set før !

Knus knus Camilla

Anmeld

23. juni 2009

Vinker

CamBrems skriver:

Tænk at din dejlige dreng har ligget derinde, og at det den dag idag egentlig er så længe siden !

Ka sagtens huske da vi så de første billeder fra din fødsel

Hvor ser du forresten godt ud (billedet ang. fest på mortens arb.) Det syntes jeg da ikke jeg har set før !

Knus knus Camilla

Tak søde

Det billede du hentyder til har jeg heller ikke haft offentliggjort før så det er ret godt husket der har været et billede på NS jeg tog et par dage før hvor jeg prøvede tøjet, men ikke fra selve fest dagen

Og ja, tænk at det om kun 2 dage er 9 mdr siden han forlod maven!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.