Futte92 skriver:
Min datter på snart 6 uger gylper meget. Nogle gange i store skylleHunhund har også lidt ondt i maven. Ikke forstoppelse men luft for hun har afføring hver, hver andet døgn nogle gange flere gange i døgnet. Hun har trøske og det har hun haft siden hun var 2 uger. Vi kan ikk rigtig komme af med det fordi at vi får ikke altid smurt hende i mund/på sut for di hun skal have det en halv time efter e måltid og der sover hun for det meste. Vil ikke vække hende for at give hende det da hun ikke er den næmmeste at få til at sove.
Hun får mme og lidt af min mælk. Hun for NAN ha1 og almino syrnet 1 gang i døgnet. Og så får hun ca. 60 - 80 ml. I døgnet af mit ( da det er det jeg har.) jeg malker ud 2 gange i døgnet. Det tager sin tid at få de 30-40 ml. ud. Så der går tit 12-14 timer imellem jeg malker ud for di jeg kan ikk ligge hende fra mig en halv til en hel time imens jeg malker ud. Så det bliver først når min kæreste kommer hjem. Så der kommer mindre og mindre mælk.
Så er hun meget urolig til sengetid. I gdersom vi først til at sove kl. 03:30. Vi startede med at få hende til at sove kl. 22:00
så det er ikk meget søvn jeg får. Hun sover fint om dagen. Der kan hun også falde i søvn selv.
Så mit spørgsmål er. Hvordan kommer vi af med trøsken ?? ondt i maven ?? Meget gylpen ?? Og søvn problemer ??
Jah det blev lidt langt men håber i kan hjælpe 
Jeg tror ikke at jeg er til den store hjælp men ville ikke gå uden et 
Det er træls når man ikke kan få de til at fungere med den lille, for man vil jo hende bare det bedste.
Kan kun ikke få det på sutten når hun har sovet en halv time også sutte på det mens hun sover. Eller vågner hun af at du kommer hen?
Her døjer vi også med maveproblemer, og tror desværre ikke der er så meget at gøre. Dog skal det siges at vi har fundet ud af at hos os er det ikke altid maven - selvom det var vores opfattelse - men fordi hun bliver meget overtræt om aftenen og derfor bliver ked af det. Vi troede det var maven fordi hun spænder/presser og står nogle ordentlige prutter, men når vi bare få hende til at sove om aftenen er der ikke noget, også selvom hun stadig prutter
Tror ikke at man kan gøre så meget ved gylp. Nogle gylper vist bare mere end andre? Men du må ikke holde mig op på det 
Anmeld