jeg har røget cigaretter ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

Milka

... og drukket rødvin. det var min måde at afreagere på over dette gevaldige tigerspring der huserer i hjemmet i disse dage. min eks-underbo line kom forbi og vi sad ligeså stille og afreagerede sammen: snakkede og drak og røg og hørte stille musik. tror nok det har virket for mit vedkommende selvom jeg nok siger noget andet i morgen tidlig!

jeg spurgte line om hun ville hjælpe mig med at give drømmemåltid, det har hun gjort så mange gange før. vi gør flaskerne klar og lister ind til bøtterne, som sover i min seng, tænder stearinlys og gør klar til vællinghygge. det der så sker er lidt mærkeligt: de vågner og ser line og så vil de ikke spise? hun aflæser situationen hurtigt og smutter; ligeså snart hun er væk er de ved at dø af sult og tømmer flaskerne på ingen tid. de falder i dyb søvn igen med det samme (plejer ellers at skifte dem på dette tidspunkt men nænnede det næsten ikke).

vil gå ind og lægge mig hos dem nu. godnat allesammen ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Vinker

Godt du har gemt din last til sådan en situation!

Hmm tøserne er vidst ved at være lidt for bevidste og nysgerrige trods sult og træthed

Jeg må også hellere se at gå i seng. Er bare så dårlig til at gå til ro når Morten ikke er hjemme, men jeg ska jo op på arbejde imorgen så må hellere få noget søvn!

Nat nat

Anmeld

20. juni 2009

Lilac

tsk tsk tsk Ej, kan godt forstå du havde brug for at afreagere! Når xxx har været umulig plejer jeg at spise chokolade (har aldrig røget, så chokolade må være en kompensation) og drikke et glas rødvin! Håber de snart bliver sig selv igen!
Tror også xxx begyndte at ikke ville spise når der var andre omkring de 4 måneder...

Anmeld

20. juni 2009

Milka

ja, fy : ) det var egentlig temmelig ulækkert, kan jeg mærke i dag, men det hjalp på en eller anden måde

Anmeld

20. juni 2009

Vingummien

Lyder da til at de begyndt at kunne se når der kommer fremmede ind til dem, hvor sødt hehe.

Men godt de fik sulten tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.