Snakke med maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Snakker du med bebs i maven?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.118 visninger
12 svar
1 synes godt om
19. februar 2013

Juni-barn

Hey... Er lidt nysgerrig 

Går du og snakker med bebs i maven? 

jeg hørt at det skulle være en god ide at gøre det, men synes sku det er sååh svært, føler mig så dum/tosset... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Louise H.

Jeg har svaret Ja, for det gjorde jeg, da jeg ventede min datter

Ikke deciderede samtaler eller noget. Men jeg kunne da godt sidde og synge for maven engang i mellem, eller sige at jeg glædede mig til at hun kom ud til os.

Min kæreste snakkede også til hende, hver aften sagde han godnat til hende og kunne da godt fortælle en røverhistorie eller 2 om både mig og ham selv til hende

Anmeld

19. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Ja, det gjorde jeg. Ikke samtaler eller historier eller noget.
Men mere at synge om aftenen (især med den første - den sidste fik jo godnatsang med den store )

Når de sparkede meget, kunne jeg også godt lægge en hånd på maven og sige noget til det

Anmeld

19. februar 2013

Bertris

Jeg snakker med prinsessen i maven hver dag :i

heller ikke som sådan samtaler, men bare enkelte ting

Anmeld

19. februar 2013

AnthonsMor

Juni-barn skriver:

Hey... Er lidt nysgerrig 

jeg hørt at det skulle være en god ide at gøre det, men synes sku det er sååh svært, føler mig så dum/tosset... 

Jeg gør når han er strid, altså når han sparker, også går jeg nogen gange når jeg ligger tøj sammen eller sådan noget og fortæller ham lidt at værelset er færdigt og vi er klar osv

Men jeg føler mig ikke helt tilpas ved det, gør det mere så han kender min stemme, og den så forhåbentlig kommer til at virke beroligende på ham når han kommer ud

Så jeg har stemt at jeg føler mig tosset Men lidt tosset må man også godt være!

Anmeld

20. februar 2013

dukke

Juni-barn skriver:

Hey... Er lidt nysgerrig 

Ja både kæresten, min søn og jeg snakker til maven

Anmeld

20. februar 2013

Benjamins'mor

Med min søn gjorde jeg lidt. Men ikke meget, følte mig dum.

Denne gang gør jeg ikke, endnu, men er også kun 8+4

Anmeld

20. februar 2013

Victoria2013

Jeg kan godt finde på det - er arbejdssøgende og går hjemme alligevel, så der er jo ikke altid lige andre at snakke med... så kan man da ligeså godt snakke med sin bebs i maven ikke sådan rigtige samtaler men bare kommentarer og "Nu skal mor lige..." og sådan noget... lidt fjollet sikkert

Kæresten snakker også lidt til maven nogle gange "Er du derinde? Vi glæder os til at se dig. Kan du nu være sød ved mor?"  det er så sødt

Anmeld

20. februar 2013

FrkZier

Juni-barn skriver:

Hey... Er lidt nysgerrig 

Nogen gange hvis han sparker mega hårdt eller sådan kan jeg godt finde på at sige : lig lige stille. Eller sådan noget, men føler mig sku også lidt spå tosset hvis jeg skulle sidde og have en "samtale" med maven :p

Anmeld

20. februar 2013

IG

Jeg føler mig utilpas ved at snakke med maven, da jeg stadigvæk synes det er så uvirkeligt.... men min mand og hans to børn snakker glædeligt med hende den lille inde i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.