Hejsa...
Håber der nogle som kan give et godt råd til mig og min kæreste hvad vi skal gøre for vores datter i hendes dagpleje.
Sagen er den af vores datter på de sidste ca 2 måneder er kommet hjem med omkring 5 bidemærker som vores dagplejer siger stammer fra det samme barn og så en masse skrammer. Når jeg henter min datter har jeg oplevet nogle gange hvis min pige har stået med en ting som ejes af dagplejens datter så går hun hen og hiver det ud af hånden på min datter uden af få noget afvide men derimod får min datter afvide det ikke er hendes. det jeg syntes er forkert der er hun lærer ungerne de ikke skal tage ting ud af hånden på hinanden hvilket kun er godt meen hvordan skal de kunne forstå det når de skal finde sig i hendes datter gør det mod dem?
min datter er den ældste oppe i dagplejen og tæt på hver dag når jeg henter hende er der et eller andet brok over hende så har hun været vild, så har hun gjordt dit og dat det som om hun får alt balladen fordi hun er den ældste.
Ang de bidemærker syntes jeg det er ufatteligt af dagplejen ikke ser det eller hører det og gør noget mere ved det siden det fortsætter og så bliver ved med af gå ud over min pige. Alle gangene hun er blevet bidt har vi selv måtte spørge hvad der sker for hun fortæller det aldrig af sig selv som om hun er bange for a sige det eller som om vi aldrig ville opdage noget..
Vi har snakket om af ringe til kommunen for af hører om man kan få en person ud og holde mere øje med hvad der sker deroppe meen vores spørgsmål er så kan man gøre det og kan man få det gjordt anonymt så dagplejen ikke ved hvor det kommer fra til af starte med?
Ellers hvad ville du gøre ?
Vi ville være kede af at fjerne vores datter derfra da hun er rigtig glad for de andre børn og leger godt med dem.
Beklager den laange tekst 
Mvh Malene....
Anmeld