virksomhedspraktik vs arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
13 svar
3 synes godt om
19. februar 2013

Anonym trådstarter

Hej
MJeg har brug for lidt råd.
Jeg startede i praktik i går, og skal være det i 4uger og hvis det går godt, vil det så blive med løntilskud indtil november. Jeg har fået en samtale til et job på torsdag, som hvis jeg får vil starte i april og i en anden by.
Men nu sidder jeg og tænker, hvad er det mest rigtige(og ingen kommentar hvis det er formuleret forkert.)?? De er super søde der hvor jeg er nu, og de har taget godt imod mig.
Begge tingene er noget jeg elsker at lave.
Arbejdet er på det fedeste sted, men kræver at jeg flytter igen(uden at skulle betale nyt indskud)
Jeg er så megrt i tvivl. Hjælp mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

K&S

Anonym skriver:

Hej
Jeg startede i praktik i går, og skal være det i 4uger og hvis det går godt, vil det så blive med løntilskud indtil november. Jeg har fået en samtale til et job på torsdag, som hvis jeg får vil starte i april og i en anden by.
Men nu sidder jeg og tænker, hvad er det mest rigtige(og ingen kommentar hvis det er formuleret forkert.)?? De er super søde der hvor jeg er nu, og de har taget godt imod mig.
Arbejdet er på det fedeste sted, men kræver at jeg flytter igen(uden at skulle betale nyt indskud)

Jeg ville til enhver tid vælge ordinært arbejde 

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Jeg ville til enhver tid vælge ordinært arbejde 

Det vil jeg også gerne. Men min bekymringer er at sige lejlighed op, efter 4måneder, og så flytte igen.

Anmeld

19. februar 2013

K&S

Anonym skriver:

Det vil jeg også gerne. Men min bekymringer er at sige lejlighed op, efter 4måneder, og så flytte igen.

Er du alene? I forhold? Har børn? 

Det har, efter min mening, meget at sige 

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Er du alene? I forhold? Har børn? 

Det har, efter min mening, meget at sige 

Ingen af tingene. Med boligen jeg ville komme til at bo i, er en del af arbejdspladsen.

Anmeld

19. februar 2013

K&S

Anonym skriver:

Ingen af tingene. Med boligen jeg ville komme til at bo i, er en del af arbejdspladsen.

En del af arbejdspladsen? Tjenestebolig eller hvordan? 

Jeg ved heller ikke, om du rent fraktisk MÅ vælge praktik/løntilskud over ordinært arbejde 

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

K&S skriver:

En del af arbejdspladsen? Tjenestebolig eller hvordan? 

Jeg ved heller ikke, om du rent fraktisk MÅ vælge praktik/løntilskud over ordinært arbejde 

En lejlighed der hører til der hvor de bor.

Det ved jeg faktisk heller ikke, men nu må jeg se om jeg overhovedet får det.

Anmeld

19. februar 2013

K&S

Anonym skriver:

En lejlighed der hører til der hvor de bor.

Det ved jeg faktisk heller ikke, men nu må jeg se om jeg overhovedet får det.

Spændende, jeg ville nok stadig vælge arbejdet frem for løntilskud 

Held og lykke med samtalen 

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Spændende, jeg ville nok stadig vælge arbejdet frem for løntilskud 

Held og lykke med samtalen 

Tak. Og tak fordi du svarede

Anmeld

19. februar 2013

La´chrissen

Anonym skriver:

Hej

Hej

Hvis det var mig der havde muligheden for at få et fast job, så gjorde jeg straks det

Når du er i løntilskud, bruger du jo stadig din dagpenge periode. Så tag jobbet og kom ud af systemet.

Det er hvad jeg selv ville gøre hvis jeg havde muligheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.