så tabte vi igen :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. februar 2013

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger, så har vi tabt i dag igen, for 3. gang, og fuck hvor er det hårdt
sidst vi tabte gik jeg helt ned i kulkælderen i en lille periode

Og nu springer alle man kender næsten frem og er gravide, er glad og alligevel vildt misundelig, jeg vil os have en baby igen..

havde bare brug for at komme ud med det, synes det er forfærdeligt hårdt at gå igennem selv igen, da min kæreste ikke helt forstår hvad jeg går igennem, han er selvfølgelig vildt ked af det, men han forstår bare ikke det psykiske i det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger, så har vi tabt i dag igen, for 3. gang, og fuck hvor er det hårdt

Og nu springer alle man kender næsten frem og er gravide, er glad og alligevel vildt misundelig, jeg vil os have en baby igen..

havde bare brug for at komme ud med det, synes det er forfærdeligt hårdt at gå igennem selv igen, da min kæreste ikke helt forstår hvad jeg går igennem, han er selvfølgelig vildt ked af det, men han forstår bare ikke det psykiske i det

Sender dig en kæmpe

Det er mega hårdt!
Øv er ked på jeres vegne

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Sender dig en kæmpe

Det er mega hårdt!
Øv er ked på jeres vegne

Tak

men ja det er meget hårdt at gå igennem igen

Anmeld

19. februar 2013

frk1991

Sender en masse . Vi har også lige fået at vide vores baby er gået til grunde i uge 8 i dag  så forstår dig sagtens!.

Kram

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

frk1991 skriver:

Sender en masse . Vi har også lige fået at vide vores baby er gået til grunde i uge 8 i dag  så forstår dig sagtens!.

Kram

det er jeg frygteligt ked af at hører på jeres vejne

sender os jer en masse kram

Anmeld

19. februar 2013

frk1991

Anonym skriver:

det er jeg frygteligt ked af at hører på jeres vejne

sender os jer en masse kram

Anmeld

19. februar 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

Sender en masse  det gør mig ondt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.