Svøb = Fantastisk opfindelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
2 svar
1 synes godt om
19. februar 2013

Lullaby

Zarina har altid haft svært ved at falde i søvn. Når hun sov så sover hun virkelig men det der med at overgive sig det ville hun bare ikke  Det kunne sagtens tage 2 timer hvor vi rokkede hende..

Så var der en af mine kolleger der sagde, at hendes barnebarn havde samme problematik og de havde svøbt ham og pludselig faldt han bare i søvn.

Ja ja, tænkte jeg. Alt skal da prøves.

Ej altså. Når hun er godt træt vikler jeg hende godt ind. Faktisk bliver hun mast. Hun falder til ro med det samme og vupti - 5 min. så sover hun som en sten.

Tænk, det tog mig "kun" 2 mdr at opdage denne fantastiske opfindelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

FamilenStorm

Lullaby skriver:

Zarina har altid haft svært ved at falde i søvn. Når hun sov så sover hun virkelig men det der med at overgive sig det ville hun bare ikke  Det kunne sagtens tage 2 timer hvor vi rokkede hende..

Så var der en af mine kolleger der sagde, at hendes barnebarn havde samme problematik og de havde svøbt ham og pludselig faldt han bare i søvn.

Ej altså. Når hun er godt træt vikler jeg hende godt ind. Faktisk bliver hun mast. Hun falder til ro med det samme og vupti - 5 min. så sover hun som en sten.

Hvor fantastisk Det er med at finde de metoder der virker...

Her skal Elias helst ligge med næsen mod sengeranden og dynen lidt op over hovedet, så falder han i søvn med det samme.. Hvis jeg bare for ham lagt i midten, møver han rundt og grynter, lige ind til han for sig møvet ud til kanten af vuggen og bum så sover han...

Anmeld

6. marts 2013

frk andreasen

Lullaby skriver:

min datter har det på samme måde. opdage osse den opdagelse for en mdr siden det virker fantastisk. har osse fundet ud af at en stofble hen over hovedet virker med det samme
knus tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.