35 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
10 svar
2 synes godt om
19. februar 2013

Kris89

Tilbage

I skrivende stund er jeg positiv og tænker - denne gang er vores tur

ELSKER mine ømme bryster - og da jeg oplevede 1 time med voldsom kvalme idag fik jeg en lykkefølelse

Men nu begynder jeg jo for første gang denne graviditet at tænke fremad.

vi blev insemineret, så skal til tidlig scanning på klinikken 6+3 - GLÆDER MIG!!!!

Men hvornår skal jeg kontakte egen læge i forbindelse med BP til NF og hvornår er det nu lige NF ligger - er det omkring uge 12 eller skal det bare være før uge 12...

ihh... for en gangs skyld et glædes indlæg fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

mth1987

Kris89 skriver:

Tilbage

ELSKER mine ømme bryster - og da jeg oplevede 1 time med voldsom kvalme idag fik jeg en lykkefølelse

vi blev insemineret, så skal til tidlig scanning på klinikken 6+3 - GLÆDER MIG!!!!

Men hvornår skal jeg kontakte egen læge i forbindelse med BP til NF og hvornår er det nu lige NF ligger - er det omkring uge 12 eller skal det bare være før uge 12...

Et kæmpe tillykke  

nf er omkring uge 12 ja og blodprøver kan tages op til datoen. Jeg fik lavet min dagen før nf 

Anmeld

19. februar 2013

M&N

Kris89 skriver:

Tilbage

Ejjjjjjjjjj er du blevet gravid!? TILLYKKE 

Det er da også endelig jeres tur! Det har I så meget fortjent. 

Anmeld

19. februar 2013

Kris89

mth1987 skriver:

Et kæmpe tillykke  

nf er omkring uge 12 ja og blodprøver kan tages op til datoen. Jeg fik lavet min dagen før nf 

tusind tak

tak for svar... så når jeg nu får tidlig scanning på klinikken skal jeg bare efterfølgene bestille tid hos lægen omkring uge10-11....

Anmeld

19. februar 2013

Kris89

BabyWish2012 <3 skriver:

Ejjjjjjjjjj er du blevet gravid!? TILLYKKE 

Det er da også endelig jeres tur! Det har I så meget fortjent. 

TUSIND tak

denne gang skal det bare lykkedes
kun 5+0 idag, så meget kan ske, men vi håber det bedste

Anmeld

19. februar 2013

M&N

Kris89 skriver:

TUSIND tak

denne gang skal det bare lykkedes
kun 5+0 idag, så meget kan ske, men vi håber det bedste

Selvfølgelig bliver blobben derinde - det skal den, for det siger jeg! 

Glæder mig til at følge dig og din graviditet! Det føles selv som 1000 år siden, jeg selv lige havde testet positiv - forbered dig på at tiden går stærk! 

Anmeld

19. februar 2013

mth1987

Kris89 skriver:

tusind tak

tak for svar... så når jeg nu får tidlig scanning på klinikken skal jeg bare efterfølgene bestille tid hos lægen omkring uge10-11....

Du skal også til 1. Samtale hos lægen for at lave vandrejournal som du skal ha med til nf så ring bare når du har været til tidlig scanning og fortæl du er gravid. Det er heller ikk sikkert det er hos egen læge du skal ha taget bp men alt det går du af vide hos lægen

Anmeld

19. februar 2013

Kris89

BabyWish2012 <3 skriver:

Selvfølgelig bliver blobben derinde - det skal den, for det siger jeg! 

Glæder mig til at følge dig og din graviditet! Det føles selv som 1000 år siden, jeg selv lige havde testet positiv - forbered dig på at tiden går stærk! 

tusind tak

håber det går / føles som om tiden går lige så stærkt for mig

et sted er der LAAAAAAAAAAAAAAAAANG tid til scanning om 10 dage, men hey, det er allerede 8 dage siden jeg testede positiv

men hvis der kun er 1 bebs derinde er planen jo at vi skal giftes i september, så kommer tiden da til at gå

nu er det lige op over med dig - kan godt følge dig - vildt det er 9 mdr. siden du testede positiv...

Anmeld

19. februar 2013

M&N

Kris89 skriver:

tusind tak

håber det går / føles som om tiden går lige så stærkt for mig

et sted er der LAAAAAAAAAAAAAAAAANG tid til scanning om 10 dage, men hey, det er allerede 8 dage siden jeg testede positiv

men hvis der kun er 1 bebs derinde er planen jo at vi skal giftes i september, så kommer tiden da til at gå

nu er det lige op over med dig - kan godt følge dig - vildt det er 9 mdr. siden du testede positiv...

Hehehe, kan så godt huske det. Tålmodighed er en dyd! 

Tillykke med det forekommende bryllup til september! Dejlig måned i har valgt.

Og ja, det er ved at være lige op over, er sku også utålmodig 

Anmeld

19. februar 2013

Kris89

mth1987 skriver:

Du skal også til 1. Samtale hos lægen for at lave vandrejournal som du skal ha med til nf så ring bare når du har været til tidlig scanning og fortæl du er gravid. Det er heller ikk sikkert det er hos egen læge du skal ha taget bp men alt det går du af vide hos lægen

nå ja selvf.vandrejournal - den fik jeg da lavet sidst - men glemt

ja, hvis ellers alt er som det skal være til tidlig scanning må jeg hellere give lægen et kald

glæder mig sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.