Familieformer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2009

Misjelle

Her har vi været sammen i næsten 9 år, blev gift i december og fik vores første barn i februar. Så her står den også på kernefamile og satser på den skal forøges på et tidspunkt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

Tiemje

Egentlig lurer jeg mest herind, men jeg må hellere medvirke til, at brugerne på Baby.dk udgør et repræsentativt udsnit af Danmarks befolkning

Jeg bor sammen med min kone, og sammen har vi to børn på 2 og 4 år

Tina

Anmeld

21. juni 2009

helora

Nu er jeg ikke vild med udtrykket kernefamilie, da jeg mener, at det er et håbløst forældet begreb, som slet ikke afspejler virkeligheden.
Men men, jeg bor selv sammen med min kære mand, som jeg har kendt i 17 år og været gift med i lidt over 2 år. Sammen har vi vores 2-årige tvillingepiger. Jeg ææælsker min familie over alt i verden og håber vi bliver sammen altid.

Anmeld

21. juni 2009

Sweet1978

Lisbeth Aalborg2 skriver:

Kunne godt tænke mig at se, om brugerne herinde afspejler "verden derude".

Er i kernefamilie, enlige forældre eller dine-mine-vores-børn-familien?

Jeg har stemt enlig for det er det offentligheden kender mig som pt. men har haft fast kæreste i 2 år nu, som fuldt ud agerer far for især Danielle, Nadia har jo en far. Men med tiden går vi ind under kategorien sammenbragte børn, for vi skal også have fælles. Og mine børn har jo i forvejen heller ikke samme far.

Vi bor stadig hver for sig, men i samme by nu og ses næsten nogen timer hver dag. Sover ikke altid sammen, da der jo er regler, når jeg fra kommunen får tilskud som enlig.

Anmeld

22. juni 2009

Mor.sander

Vi er vist det man kalder en moderne kernefamilie, med hans barn og mine børn.. Og hvis vi er heldig på et tidspunkt et fælles barn.

Felicia på 10½ år, Simon 6½ år og Isabella 4½ år, mine er de to ældste som bor her på fuldtid, mens den yngste, prinsessen  er Tommys.

Vi har kendt hinanden i 8 år, været kærster i 14 mdr. og gift i 2 mdr.

Anmeld

22. juni 2009

Dansker i England

Jeg var lidt i tvivl om, hvad jeg skulle stemme, da jeg blev gravid med en rebound kæreste (termin 1. september) mens min mand og jeg var skilte. Vi fandt sammen igen nogle måneder senere

Anmeld

22. juni 2009

Louise mortil4

har trives kærnefamilien også,. Jeg er gift med Niels, vi har været sammen i 4 år og 3 mdr, været gift i 2 år og 10 mdr og sammen har vi 4 piger på mellem 3 år og 3 mdr og den yngste er 10 uger på onsdag.

Anmeld

22. juni 2009

Lullaby

Jeg lever sammen med min mand igennem 5 år og vi har 2 dejlige tøser sammen

Anmeld

22. juni 2009

xx

Tjaa i bogstavelig forstand er vi ikke en typisk kernefamilie da min mand ikke er min datters biologiske far. MEN han ER hendes far og han elsker hende ligeså højt som de 2 børn vi har sammen. Vi har da også bil osv, men hvorfor har det egentlig nogen betydning for om man er en kernefamilie?  

Jeg synes ærlig talt det er noget pjat alt det der med kernefamilien osv. For mit vedkommende er man ikke en kernefamilie, hvis man ikke er lykkelige sammen og så kan man have nok så mange børn, biler og hunde sammen...

-s

Anmeld

22. juni 2009

3drenge

Jeg bor sammen med min mand som jeg har kendt i 9 år. Vi har været gift i 7 år og har Lukas på 7 og Silas på 4 og venter en dreng mere. Vi bor i eget hus i en lille landsby i et børnevenlig område med ligusterhæk og har en stationcar, så det er meget lig med, hvordan vi begge selv er opvokset. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.