Update på ... HJÆLP!! Supplering -hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
3 svar
5 synes godt om
19. februar 2013

simone_jacobsen

TUSINDE TAK FOR HJÆLPEN TØSER!!!

Har snakket med sundhedsplejsken i dag og vi er blevet enige om, at jeg giver ham ved begge bryster og derefter tilbyder flasker, af ca 60-80 ml. Og så er det en god idé hvis jeg malker ud efter amning, så produktionen i brysterne kan øges - så jeg forhåbentlig kan droppe flasken..
Så nu spiser han over halvanden time i stedet for 10 minutter - det er lidt hyggeligt!!

Men kan allerede se forskellen. Har en gladere dreng der ikke græder hele tiden og sover bedre.

SÅ ... Mange tak for hjælpen med jeres råd!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2013

MariaMami

Vil bare sig DU ER SÅ SSEEEEJJJJJ!!!!!! Håber det lykkes dig på et tidspunkt at droppe flasken  tag dig god tid og hav tålmodighed det skal nok komme!   

Hvor er det dejligt at høre at baby er gladere og sover bedre! SÅDAN! Du er den bedste mor i verden for din nuser baby...sådan!  

Anmeld

10. marts 2013

simone_jacobsen

MariaMami skriver:

Vil bare sig DU ER SÅ SSEEEEJJJJJ!!!!!! Håber det lykkes dig på et tidspunkt at droppe flasken  tag dig god tid og hav tålmodighed det skal nok komme!   

Hvor er det dejligt at høre at baby er gladere og sover bedre! SÅDAN! Du er den bedste mor i verden for din nuser baby...sådan!  

TUSINDE TAK for dit søde indlæg - det var da bare et totalt selvtillids boost

Vi er nede på 1-2 flasker om dage - før var vi på 5-8 flasker. Jeg har tænkt mig, at holde fast i 1-2 flasker et stykke tid endnu, da jeg forsat kan se, at de gør ham godt og det er så absolut det vigtigste for mig!!

Men han er blevet en glad dreng der virkelig trives om dagen og sover dejligt om natten Nu har han selvfølgelig et tigerspring men er stadig gladere, på trods af det 8 ugers spring, end før han kom på supplering!

Anmeld

12. marts 2013

MariaMami

Jamen det ER virkelig fantastisk og sejt det du har været istand til!!! der er rigtig mange der giver op, men det er utroligt hvad os kvinders kroppe er istand til!  Det lyder fantastisk med nattesøvn også! hvor dejligt for både dig og ham!!!!! 

Min søn nr.3 her har jeg viiiirkelig meget mas med...har SÅ skulle kæmpe for min amning....min mælk forsvandt simpelthen flere gange over natten! Jeg har aldrig oplevet noget lignende. Han er meget stor/lang for sin alder men er normalt proportioneret i kroppen dvs ikke for tyk eller for tynd men lille smule over normalt i vægt i fht længde..så han er helt normalvægtig (70cm og 8640g) og nu bøvler jeg med at han er mega nysgerrig og vil KUN ammes hvis han er i søvne...har stået på siden han var 2 1/2 måned og han er 4 1/2 måned nu. Jeg er ved at blive sindssyg fordi jeg kan aldrig vide hvornår han vil spise....og jeg kan ikke amme andre steder end hjemme eller i et mørkt rum...og for at holde min produktion oppe og få mælken indenbords i ham om dagen så vi begge sover om natten (6-8 timer) er jeg blevet nødt til at ty til at amme ham når han endelig er faldet i søvn i sin seng..eller også lægge ham til før han vågner fra sin lur...så tager jeg ham stille og roligt op og lægger ham til og det hele tager en hel time hver gang. Han spiser hver 3. og nogle gange 3 1/2 time og om aftene hvor jeg ikke har så meget så vil han dog gerne ligge hos mig 2 timer itræk!...hvis det dog bare kunne være mere konstant!! Mit første og andet barn var begge meget nemmere.....hehe! men jeg er taknemmelig og fokuserer på at jeg trods alt ammer ham stadigvæk ekslusivt og at han vokser så flot og sover godt om natten og griner, smiler, pludrer, griber ting og gør mig og resten af familien helt forelsket i ham!  Det er så vigtigt som mor at fokusere på det positive end at lade sig blive overvældet og stresset af det negative! Man skal tro på at det godt kan lade sig gøre og at det bliver godt og ikke give op....og at det heller ikke varer evigt!  Vi kan mere end vi tror vi er istand til!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.