Det var så det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. februar 2013

frk1991

Ja vi vat i dag til scanning pga det brune udflåd jeg har haft. Og desværre var det dødt. hun kunne fortælle det døde i uge 8 ( en uge siden). Vi fik da set baby, barr uden hjerteB

link.

Vi er knuste og jeg har brugt hele dagen på at græde. min kæreste ringer og får tid til udskrabning imorgen så vi kan få det overstået, og så må vi se hvad der sker.

Er helt tom for ord, og har mest lyst til at ligge mig alene i mørket med dynen 

Det er forresten min første graviditet.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Mette25

Åh hvor jeg føler med jer. Sender dig varme tanker og knus.

Anmeld

19. februar 2013

frk1991

Mette25 skriver:

Åh hvor jeg føler med jer. Sender dig varme tanker og knus.

Tusinde tak

Anmeld

19. februar 2013

MariaKyedDK

frk1991 skriver:

Ja vi vat i dag til scanning pga det brune udflåd jeg har haft. Og desværre var det dødt. hun kunne fortælle det døde i uge 8 ( en uge siden). Vi fik da set baby, barr uden hjerteB

link.

Vi er knuste og jeg har brugt hele dagen på at græde. min kæreste ringer og får tid til udskrabning imorgen så vi kan få det overstået, og så må vi se hvad der sker.

Kram

åh hvor frygteligt for jer stort til dig, selvom det ikke virker.

det gør mig ondt at høre på jeres vegne.

Anmeld

19. februar 2013

frk1991

MariaKyedDK skriver:

åh hvor frygteligt for jer stort til dig, selvom det ikke virker.

det gør mig ondt at høre på jeres vegne.

Tak

Anmeld

19. februar 2013

ekebiv

frk1991 skriver:

link.

Kram

Øv bøv, har også prøvet det og det er bare så øv

Anmeld

19. februar 2013

Tanja Hedelund Jensen

19. februar 2013

Miss Kat

Kender desværre godt din smerte. Sender dig en strøm af varme tanker, og håber, abortforløbet går så nemt og smertefrit som muligt. Du skal nok komme ud på den anden side, selvom alting pludselig er væltet og det hele virker håbløst lige nu.   Pas på jer selv begge to.

Anmeld

19. februar 2013

Christina :-)

19. februar 2013

Trekløver(:

Hvor forfærdeligt for jer Håber i hurtigt kommer ovenpå igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.