Hindbærblade the

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. februar 2013

L83

har lige købt 100 g. Er der nogen der har erfaring med det ?
Her er lige et lille tips jeg fandt på nettet

Jeg fik at vide af min første jordemoder (på spørgsmålet om jeg selv kunne gøre noget for at få en lettere fødsel), at jeg kunne prøve at drikke hindbærbladethe. Formålet med hindbærbladethe er blødgøre livmoderhalsen, så når veerne går igang, så udvider man sig hurtigere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Miss Church

L83 skriver:

Jeg fik at vide af min første jordemoder (på spørgsmålet om jeg selv kunne gøre noget for at få en lettere fødsel), at jeg kunne prøve at drikke hindbærbladethe. Formålet med hindbærbladethe er blødgøre livmoderhalsen, så når veerne går igang, så udvider man sig hurtigere.

Jeg drikker det om det har effekt, ved jeg ikke. Men jeg tænker - det kan da ikke skade Hvis det virker, er det jo bare lækkert!

Nogle siger at de får mange plukkeveer af teen. Jeg synes det er det samme  

Anmeld

19. februar 2013

L83

Miss Church skriver:

Jeg drikker det om det har effekt, ved jeg ikke. Men jeg tænker - det kan da ikke skade Hvis det virker, er det jo bare lækkert!

Nogle siger at de får mange plukkeveer af teen. Jeg synes det er det samme  

Nej nemlig det kan næppe skade. Hvor langt er du henne ? Og hvor meget drikker du?

Anmeld

19. februar 2013

Miss Church

L83 skriver:

Nej nemlig det kan næppe skade. Hvor langt er du henne ? Og hvor meget drikker du?

Jeg er 35+1. Drikker et par kopper om dagen. En om morgenen og en om aftenen. 

Anmeld

19. februar 2013

L83

Miss Church skriver:

Jeg er 35+1. Drikker et par kopper om dagen. En om morgenen og en om aftenen. 

okay har læst at man helst ikke skal drikke det om aften da det kan være svært at sove. men det passer måske ikke

Anmeld

19. februar 2013

Miss Church

L83 skriver:

okay har læst at man helst ikke skal drikke det om aften da det kan være svært at sove. men det passer måske ikke

Jeg har hvert fald ikke problemer med det

Anmeld

20. februar 2013

Tona

L83 skriver:

Ud over det så styrker det livmoderens muskulatur sådan at den vil lave mere effektive veer under fødslen hvilket skulle give en kortere fødsel. Og den styrker livmoderens sammentrækning efter fødslen så man får mindre blødning. Man skal både drikke det før, under og efter fødslen. Har jeg læst altså, for jeg har selv bestilt det hjem og venter det i dag eller i morgen. Er meget spændt på at prøve det af

Anmeld

20. februar 2013

L83

Amandas-mor skriver:

Ud over det så styrker det livmoderens muskulatur sådan at den vil lave mere effektive veer under fødslen hvilket skulle give en kortere fødsel. Og den styrker livmoderens sammentrækning efter fødslen så man får mindre blødning. Man skal både drikke det før, under og efter fødslen. Har jeg læst altså, for jeg har selv bestilt det hjem og venter det i dag eller i morgen. Er meget spændt på at prøve det af

Ja det fik jeg os læst mig til. Så det skader jo ikke og drikke det hvad langt er du henne ?

Anmeld

20. februar 2013

Tona

L83 skriver:

Ja det fik jeg os læst mig til. Så det skader jo ikke og drikke det hvad langt er du henne ?

Jeg er i uge 38 i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.