Erfaring med Cyklokapron under graviditeten ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. februar 2013

Viventerjer

Jeg har pletblødt en gang i sidste uge samt igen idag
Derfor har min læge givet mig 'cyklokapron' 500 mg. Det skulle gerne stoppe blødningen og fremtidige blødninger.. Uhh så ubehageligt at bløde nogle der har prøvet at få den medicin? Eller lign. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

AnthonsMor

Viventerdig skriver:

Jeg har pletblødt en gang i sidste uge samt igen idag
Derfor har min læge givet mig 'cyklokapron' 500 mg. Det skulle gerne stoppe blødningen og fremtidige blødninger.. Uhh så ubehageligt at bløde nogle der har prøvet at få den medicin? Eller lign. ?

Hvis det er noget din læge har sagt du skal have, så er der ingen grund til at tro eller frygte, at det kan have nogen negativ effekt på din graviditet, hvis det var det du tænkte fra start

Anmeld

19. februar 2013

Viventerjer

Martsbaby skriver:

Hvis det er noget din læge har sagt du skal have, så er der ingen grund til at tro eller frygte, at det kan have nogen negativ effekt på din graviditet, hvis det var det du tænkte fra start

Jeg har det med at, blive lidt mistroisk over for læger nogle gange men ja hun ordinere vel ikke noget der kan skade

Anmeld

19. februar 2013

AnthonsMor

Viventerdig skriver:

Jeg har det med at, blive lidt mistroisk over for læger nogle gange men ja hun ordinere vel ikke noget der kan skade

Når hun ved du er gravid kunne hun aldrig finde på, at ordinere noget til dig, som kan skade dit foster.. Det er jeg helt sikker på! Så bare rolig!

Hun giver dig det medicin der for at du skal føle dig mere tilpas er jeg sikker på, for det er sgu en grim en at sluge, hvis man pletbløder hist og her, især inden man kan mærke liv! 

Anmeld

19. februar 2013

Viventerjer

Martsbaby skriver:

Når hun ved du er gravid kunne hun aldrig finde på, at ordinere noget til dig, som kan skade dit foster.. Det er jeg helt sikker på! Så bare rolig!

Hun giver dig det medicin der for at du skal føle dig mere tilpas er jeg sikker på, for det er sgu en grim en at sluge, hvis man pletbløder hist og her, især inden man kan mærke liv! 

Ja det har du helt ret i har 7.9.13 hellere ikke blødt mere nu så det fantastisk

Anmeld

19. februar 2013

Sujan

Jeg har fået cyklokapron i mange år. Dog ikke under graviditet, da det er når jeg har mens.

Jeg kunne ikke forestille mig at det kan påvirke fosteret. Fik faktisk også cyklokapron inden fødslen, da jeg er bløder og det havde i hvert fald ingen påvirkning på den lille.

Anmeld

19. februar 2013

Viventerjer

Sujan skriver:

Jeg har fået cyklokapron i mange år. Dog ikke under graviditet, da det er når jeg har mens.

Jeg kunne ikke forestille mig at det kan påvirke fosteret. Fik faktisk også cyklokapron inden fødslen, da jeg er bløder og det havde i hvert fald ingen påvirkning på den lille.

Har læst om mange der bløder, men ved ikke om det fordi der to de for en sikkerheds skyld giver mig det

Okay, ja hun er jo også læge min fornuft ryger bare nogle gange .. Mange tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.