Jeg overlevede en nat uden min søn !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. marts 2008

Anja

Elias blev passes i går aftes og nat. Jeg har aldrig været uden min søn så længe før og det var faktisk ret hårdt. Min mand og jeg skulle med nogle venner til ud at spise og til koncert, så Elias skulle ud til min papsøns mor. Vi afleverede kl 17 og hentede ham igen kl 9 i dag. Det var gået super fint. De synes bare han er vildt nem og dejlig, så det er jo lækkert. Han havde dog græd ca 15 min da han kom i seng, men hendes kæreste havde siddet hos ham og aet ham til han fald til ro, så de havde da nogenlunde styr på det :) Ellers sagde de, at han bare havde være glad og tilfreds og spist godt. De andre gange han er blevet passet har han ikke rigtigt ville spise noget (vil jo helst have at det er mor/far der serverer), men denne gang gik det som smurt.

Han var kommet i seng kl 19 og vågnede først igen kl 6.30 - så en super succes både for dem, ham og os :)

MEN det var SÅ hårdt at gå i seng og vågne uden ham i huset, men jeg overlevede da :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2008

Rasmine

Fedt at komme ud, hva. Men kan godt forstå du savnede ham, når nu det var første gnag. -Nu huskede du vel at nyde det? Øh, Anja, jeg MÅ altså lige høre??? Din papsøns mor? Altså din mands ex? Tager virkelig hatten af for Jer, hvis det hænger sådan sammen. :) Mette - som ikke i sin vildeste fantasi kunne forestille sig at Rasmus skulle passes hos Mille's far og dennes nye kæreste

Anmeld

17. marts 2008

Anja

Ja, Mette du har såmen fået rigtigt nok fat i det. Det er min mands ekskone, der har passet Elias nogle gange og også gjorde det her i weekenden. Vi har et super godt samarbejde alle sammen og sætter os også ind imellem ned over en middag eller brunch og snakker om vores fælles drengs trivsel og ellers om løst og fast.

Jeg havde ikke forestillet mig at jeg skulle ende i en familie med delebarn, men alt i alt går det super godt. Vi har jo Jonas halvdelen af tiden, så et godt samarbejde mener vi alle er kernen til at han trives med situationen. I starten var det selvfølgeligt ikke så naturligt, men nu er det bare en naturlig del af vores familie. Desuden er eks´en og hendes kæreste vilde med Elias, så det kunne ikke være bedre :)

Anja, men en MEGET moderne familie :D

Anmeld

17. marts 2008

Rasmine

Hej igen Anja.
Jeg synes simpelthen det er Så fedt at det kan lade sig gøre i Jeres familie.
Var det ikke lidt underligt til at starte på?

Anmeld

17. marts 2008

Anja

Jo, selvfølgeligt var det meget underligt i starten. Jeg lærte min mand at kende, da min papsøn var 13 mdr. Det i sig selv var da en omvæltning sådan pludselig at blive papmor på ½ tid, men det var også rigtigt dejligt :)

Da min mand og jeg skulle flytte sammen havde jeg da mødt hans eks nogle gange, men bare sådan i døren helt kort. Da vi så var flyttet sammen og jeg en dag var hjemme med min papsøn som var syg, så ringede eks´en og spurgte om hun ikke måtte komme forbi efter arbejde, så hun kunne se til sin syge søn og så vi kunne snakke lidt sammen uden min mand var der. Det var okay med mig, hun lagde jo trods alt sin søn i mine hænder, så jeg syntes da også at hun havde "ret" til at lære mig lidt at kende. Den dag snakkede vi hurtigt et par timer om alt og ingenting og siden da har vi talt rigtigt godt sammen. Nogle gange er det faktisk oftere hende og jeg der aftaler ting omkring min papsøn end det er hende og min mand :D

Anmeld

17. marts 2008

Loggidut

Jammen kæreste Anja.

Jeg har totalt respekt for dig!
Det var jo sådan jeg ville ønske at tingene kunne køre her, ja michael også, men den fatter xén så ikke helt her...så jeg er bare så glad på jeres vejne, og hvor er ham Papsønnen da bare heldig (hvad hedder han i grunden?)
Og hvor bliver Elias vel også bare en heldig dreng, når det ikke bare er storebrors familie, men at de kan dele om det.

Jeg ved min mor har fortalt at jeg engang skulle havde sagt, at jeg bare var så heldig, for jeg havde nemlig 2 farmødre (mine søskende er også kun halve, ikke det at vi mærker det på nogen områder) men jeg fik også lov til at komme hos min´mors x´mands familie, og de nød det.

desværre døede de så før jeg kunne huske noget af det, men jeg har altså følt mig heldig.

nå pladder om mig, vil bare sige jeg syntes det er så fantastisk flot af jer!

stort knus fra sloggi, som for lang tid siden tog hatten af for dig!

Anmeld

17. marts 2008

Anja

Tak for de fine ord loggi :)

Min papsøn hedder Jonas, er 3½ år og er en rigtig lækker unge :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.