vidste i da hovedet havde sat sig fast??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. februar 2013

1990h

hold op hvor tænker man over mange ting nu her jo tættere man kommer

vores pige har ligget med hovedet ned af længe..i uge 26 gjorde hun og igen i uge 30.om hun har vendt en omgang eller andet siden ved jeg ikke..har ikke mærket det i hvert fald

men så slog det mig pludselig..mærker man egentlig når de sætter sig fast dernede?

hvor bliver det altså spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

hold op hvor tænker man over mange ting nu her jo tættere man kommer

vores pige har ligget med hovedet ned af længe..i uge 26 gjorde hun og igen i uge 30.om hun har vendt en omgang eller andet siden ved jeg ikke..har ikke mærket det i hvert fald

men så slog det mig pludselig..mærker man egentlig når de sætter sig fast dernede?

hvor bliver det altså spændende

jeg har ikke mærket det, og han står helt fast nu..

Da han ikke stod helt fast kunne jeg få de LEDESTE jag lige bag skambenet, så jeg kunne ikke engang trykke lidt på det for at afhjælpe smerten, men det fortalte min JM mig var når han lige besluttede sig for at dreje hovedet rundt nede i bæknet..

Det var det eneste jeg mærkede til det, det der tyngde som mange snakker om har jeg slet ikke oplevet, men det er jo også så forskelligt

Anmeld

19. februar 2013

1990h

Martsbaby skriver:

jeg har ikke mærket det, og han står helt fast nu..

Da han ikke stod helt fast kunne jeg få de LEDESTE jag lige bag skambenet, så jeg kunne ikke engang trykke lidt på det for at afhjælpe smerten, men det fortalte min JM mig var når han lige besluttede sig for at dreje hovedet rundt nede i bæknet..

Det var det eneste jeg mærkede til det, det der tyngde som mange snakker om har jeg slet ikke oplevet, men det er jo også så forskelligt

Nåår okay

ja hvis det så kun er når han drejede rundt dernede at du fik mega ondt må det da næsten ha været rart da han stod fast eller? eller får du stadig de jag

Anmeld

19. februar 2013

Lullaby

Med den mellemste vidste jeg det med det samme da hun sad fast. For hun ville i HVERT FALD IKKE sidde fast dernede så hun prøvede desperat at komme fri. Det gav de vildeste jag  Med Zarina mærkede jeg intet. Heller ikke Izabella. Izabella sad fast 2 mdr før og Zarina dagen før jeg blev sat igang.  

Anmeld

19. februar 2013

1990h

Lullaby skriver:

Med den mellemste vidste jeg det med det samme da hun sad fast. For hun ville i HVERT FALD IKKE sidde fast dernede så hun prøvede desperat at komme fri. Det gav de vildeste jag  Med Zarina mærkede jeg intet. Heller ikke Izabella. Izabella sad fast 2 mdr før og Zarina dagen før jeg blev sat igang.  

okay ja så det tydeligt der alligevel er forskel på graviditeterne

hehe og sikke en lille bandit der ikke gad sidde dernede

Anmeld

19. februar 2013

Benjamins'mor

Jeg gjorde.

Anmeld

19. februar 2013

Carina:-)

Jeg gjorde med nr 5.

Det føltes som om at hovedet nærmest sad imellem knæene.

Han blev så også født  samme eftermiddag 

Anmeld

19. februar 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Nåår okay

ja hvis det så kun er når han drejede rundt dernede at du fik mega ondt må det da næsten ha været rart da han stod fast eller? eller får du stadig de jag

Han kan stadig godt lige bevæge hovedet en lille smule, men det er ikke så tit de kommer mere, heldigvis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.