Har lige brug for at blive bekræftet i ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
6 svar
3 synes godt om
19. februar 2013

Anonym trådstarter

At jeg godt må bruge canesten når jeg er over halvvejs i graviditeten ???  det er bare den der creme ...  Har lidt kløe så tror det er lidt svamp som er kommet tilbage .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

At jeg godt må bruge canesten når jeg er over halvvejs i graviditeten ???  det er bare den der creme ...  Har lidt kløe så tror det er lidt svamp som er kommet tilbage .. 

Ifølge canestens hjemmeside, anbefaler de, at man snakker med lægen, om mistanke ved svamp

Men ved faktisk ikke om man må

Anmeld

19. februar 2013

Valle81

Anonym skriver:

Ja ja ja, du må bruge det lige ind til sidste dag, du skal bare IKKE bruge indføringshylsteret til pillen men kun en finger.

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Ifølge canestens hjemmeside, anbefaler de, at man snakker med lægen, om mistanke ved svamp

Men ved faktisk ikke om man må

Har haft svamp tidligere i graviditeten og der var det at lægen anbefalede canesten så ved at man må .. Men var i tvivl om det var ok stadig var ok længere henne i graviditeten ...  

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Ja ja ja, du må bruge det lige ind til sidste dag, du skal bare IKKE bruge indføringshylsteret til pillen men kun en finger.

Har haft svamp tidligere i graviditeten og der var det at lægen anbefalede canesten så ved at man må .. Men var i tvivl om det var ok stadig var ok længere henne i graviditeten ... det er kun cremen jeg smører på .. det virker nemlig fint .. Men min læge er på ferie i denne uge så har ikke lige kunne ringe .. Så inden jeg lige brugte lidt igen ville jeg lige spørge   tak for svar ! 

Anmeld

19. februar 2013

Kidztown

Ifølge min læge må man gerne bruge cannesten under hele graviditeten.

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Kidztown skriver:

Ifølge min læge må man gerne bruge cannesten under hele graviditeten.

Tak for svar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.