Jeg øhh væsker meget når vi har sex, griner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. februar 2013

Anonym trådstarter

men hvorfor??

altså... det er ikke et problem, men noget jeg undre mig over

(forresten er jeg ano pga at jeg ikke gider have dette stående på google når nogen skriver mit navn hedder mille-sofie )

jeg har altid blevet en del våd, men efter jeg har fundet min nuværende kæreste er det helt sindssygt

mens vi har sex er det værst, der løber det ud

men hvad er det egentlig der sker? og hvad er det for noget væske og hvor kommer det fra?

altså jeg ved hvorfor det er der men gør det andet end at få det hele til at glide
og hvorfor laver min krop så meget af det

nogen der har et bud eller et svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Maise

prøv at google squirt, tror det er det du gør. Altså squirter.

Anmeld

19. februar 2013

mariamiss6

Jeg er også ret sikker på at det er en ganske lille form for sprøjteorgasme. Det har jeg også oplevet før i tiden, altså ind til det gik over og blev decideret sprøjteorgasme for mit vedkommende.

Men altså. Jo, prøv at lægge mærke til om det ikke kommer samtidig med at du føler det er ekstra lækkert For så er der en rimelig chance for at din fyr ganske enkelt bare rammer rigtigt  

Der er selvfølgelig også en mulighed for at du ganske enkelt bare producerer rigtig meget glidecreme når i er rigtigt igang. 

Og det er der umiddelbart ikke nogen forklaring på hehe. 

Men nej, jeg kunne tro at det er en form for mini sprøjteorgasme, som altså ikke nødvendigvis bevirker at du havner i ekstase, men at du ganske enkelt undervejs i forløbet skyder små mængder afsted, som ved en sprøjteorgasme, bare knapt så voldsomt

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Jeg er også ret sikker på at det er en ganske lille form for sprøjteorgasme. Det har jeg også oplevet før i tiden, altså ind til det gik over og blev decideret sprøjteorgasme for mit vedkommende.

Men altså. Jo, prøv at lægge mærke til om det ikke kommer samtidig med at du føler det er ekstra lækkert For så er der en rimelig chance for at din fyr ganske enkelt bare rammer rigtigt  

Der er selvfølgelig også en mulighed for at du ganske enkelt bare producerer rigtig meget glidecreme når i er rigtigt igang. 

Og det er der umiddelbart ikke nogen forklaring på hehe. 

Men nej, jeg kunne tro at det er en form for mini sprøjteorgasme, som altså ikke nødvendigvis bevirker at du havner i ekstase, men at du ganske enkelt undervejs i forløbet skyder små mængder afsted, som ved en sprøjteorgasme, bare knapt så voldsomt

ha ha ja okay
jamen jeg kan i hver fald sprøjte, det fandt han ud af her i weekenden
men ok han er også bare dejlig og gør alt hvad han kan for at ramme rigtigt ( den tosse)

men tror måske det er alle tre dele
for det sker i bølger under sex
men det sker også når jeg bliver tændt, så bliver jeg pludselig meget våd hvilket virkelig er en ulempe nede i netto griner

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Maise skriver:

prøv at google squirt, tror det er det du gør. Altså squirter.

ok mange tak
det prøver jeg

det er jo pokkers svært at finde noget når man ikke ved hvad man leder efter, griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.