gravid uge 6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
6 svar
2 synes godt om
19. februar 2013

Lulu-ras

Hej
Jeg har lige opdaget at jeg er gravid! Jeg har i forvejen en lille dreng på knap 8 måneder, så man kan vist godt regne ud at det ikke var helt planlagt...
Min dreng er en lille englebasse, han er så nem, glad og tilfreds. -Og har været det lige fra han kom til verden Derfor er tanken om abort helt forfærdelig. Men min kæreste og jeg er alligevel i tvivl! De to unger vil komme til at være så tæt på hinanden, 16 måneder, er det FOR tæt??
Jeg er så meget i tvivl, jeg vil jo ikke have at min lille dreng skal føle sig overset. Men jeg tænker også at de vil få så meget glæde af hinanden...
Er der mon nogen der står i samme situation, eller en lignende situation?
Eller nogen der bare har to børn tæt på hinanden og kan dele lidt ud af erfaringer?
Jeg har brug for lidt vejledning... Så skriv endelig!!! Også selvom i ikke er i samme situation, men måske bare vil dele jeres tanker med mig

Hilsen den forvirrede moar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Stjerneskud

Der er 18 mdr i mellem mine. Det var heller ikke planlagt, men vi var ikke i tvivl, vi vidste vi ville have flere børn, at det så kom før vi havde planlagt er så noget helt andet. De kan ikke undvære hinanden, de har altid haft et meget tæt forhold. Den store var helt vild med den lille da vi kom hjem og ville gerne deltage i alt muligt, i det omfang han kunne.

Anmeld

19. februar 2013

Lulu-ras

Vi vil også have flere, men havde regnet med at vente et års tid Nu tænker vi så bare om vi bare skal springe ud i det eller om det er dumt? Det er i hvert fald dejligt at høre at det er gået godt for jer Nu er jeg ikke så skræmt ved tanken længere

Anmeld

19. februar 2013

Valle81

Hejsa,

Jeg har selv 12 mdr mellem to af mine:0)

Det har ikke været problemfrit, men egentlig kun på den bekostning af de store børn vi har. Da den yngste kom var de ælste 5+7 år, og det har taget hårdest på dem.

Der har slet slet ikke været den samme tid til dem, de har været tilsidesat en del. Turerne i DjursSommer land har ikke været nær så sjove, da alt er gået op i bleer og sutteflasker og skrigende små:0)

Jeg ville ALDRIG gøre det igen, men kun hvis der var ældre søskende. Havde det været mit barn nr. 1 og 2, så ville jeg gøre det om til hver en tid. De kender ikke til andet. Den store er for lille til at kunne huske, hvordan det var og den lille har jo aldrig prøvet andet.

Så jeg vil ønske dig hjertelig tillykke med graviditeten, og er sikker på det bliver godt:0)

Anmeld

19. februar 2013

LilleSmølf

Der er så godt nok 20 måneder mellem mig og min lillebror men vi er sååååå tætte og har haft så meget glæde af hinanden (og har det stadig) så personligt ville jeg mene det kun er en upside, hvis I to ellers kan klare det

Min kæreste og jeg er kede af, at det nok ikke kan lade sig gøre for os da jeg bliver nød til at gøre uddannelse færdig først og så er den ældste, der kommer her til juni, jo et par år allerede.

Så hvis I har lyst over overskud stemmer jeg ja

Anmeld

19. februar 2013

Aabye

Der er 19 mdr mellem min den store og den yngste som nu er 3 mdr.. Det er da ikke problemfrit.. Det er pisse hårdt.. Men her ELSKER storebror sin lillebror.. Han vil aldrig kunne huske at han har været alene, for han vil altid ha haft sin lillebror.. 

Jeg tror personligt at det er godt at børnene kommer tæt på hinanden..

Hvis i har tiden og overskudet til det så synes jeg helt sikkert at i skal få barnet.. I skal huske at tage med i jeres beslutning at i kan få det stik modsatte af hvad i har nu.. 
Har i overskud til at stå med et lille spædbarn der evt har kolik samtidig med den "store"?

Det er sådan nogen spørgsmål i skal stille jer selv

Anmeld

19. februar 2013

CH2012

Hvis det var mig, så ville jeg ikke vælge barnet fra. Bare tanken om, hvis man valgte det fra, og så et par år senere, når man ville "igang" igen, og det så ikk lykkedes så nemt, som man ønskede. Det ville også være hårdt, tror jeg. Jeg kender flere som har fået børn tæt på hinanden, og det er gået godt. Selvfølgelig ikke problemfrit, men det er der intet i verden der er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.