Børne rygsække med navnebroderi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2013

Skouboe

Jeg synes at ideen er rigtigt cool, men mine unger kan desværre ikke bruge dem, når de ikke har et spænde foran. Jeg betaler gerne en del mere for det, så det var måske værd at overveje

En anden ting jeg savner på din hjemmeside (og mange andre der sælger tasker i øvrigt) er et billede af tasken fra den anden side, så man kan se stropperne og om der er spænde osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2013

Kidztown

TR skriver:

Hvad kan der være i den bette ?

Hej

iden lile taske kan du have et par bleer, lidt skiftetøj, våd serviertter.

Jeg vil mene du kan have det nødvendige med.

Anmeld

11. marts 2013

Kidztown

Skouboe skriver:

Jeg synes at ideen er rigtigt cool, men mine unger kan desværre ikke bruge dem, når de ikke har et spænde foran. Jeg betaler gerne en del mere for det, så det var måske værd at overveje

En anden ting jeg savner på din hjemmeside (og mange andre der sælger tasker i øvrigt) er et billede af tasken fra den anden side, så man kan se stropperne og om der er spænde osv.

Hej

Jeg har haft flere forespørgelser på spændet forfra. Og vil lige finde ud af hvad jeg kan lave dem til og sælge det som ekstra udstyr til dem.

Og jo så sent som igår ville jeg have taget et billed af tasken fra den anden side, samt smide lidt billeder ind med broderi eksempler.

Men det var blevet for mørkt til at tage billder.

Anmeld

11. marts 2013

Skouboe

Kidztown skriver:

Hej

Jeg har haft flere forespørgelser på spændet forfra. Og vil lige finde ud af hvad jeg kan lave dem til og sælge det som ekstra udstyr til dem.

Og jo så sent som igår ville jeg have taget et billed af tasken fra den anden side, samt smide lidt billeder ind med broderi eksempler.

Men det var blevet for mørkt til at tage billder.

Det er helt fint - det var mere en generel betragtning - det er noget der har gjort at jeg har fravalgt mange hjemmesider i min jagt på en taske til min yngstes vuggestuestart.

Jeg endte med at købe en Tatonka til min datter fra Filabel, dels pga. ergonomien og kvaliteten og rigtigt meget fordi jeg kunne se tasken fra begge sider.

Anmeld

11. marts 2013

Kidztown

Så har jeg regnet lidt på det hvis jeg skal lave "brystspænde"

Sådan et kit vil komme til at koste 25 kr. Og kan efter monteres på allerede købte rygsække.

Jeg forventer at lægge dem ind på siden inden weekenden som seperat tilbehør til dem som måtte ønske det.

Anmeld

30. marts 2013

Kidztown

Nu er det muligt at få købe bryst spænde som ekstra tilbehør. Se mere på hjemmesiden. www.kidztown.dk

Der er der også kommet billed ind af rygsækken fra den anden side

Anmeld

30. marts 2013

Lullaby

Jeg bestiller helt klart til den 1.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.