Tigerspring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
10 svar
5 synes godt om
19. februar 2013

Miss BananaHammock

Så røg den gode nattesøvn hos os.

De sidste 2 nætter har jeg været oppe og gi' mad hver 3 time, hvilket slet ikke er normalt for Alexander. Ved alle måltider får han til an ikke vil ha' mere, da han jo får flaske - så kan det stadig være et appetit/ tigerspring han har gang i?

Jeg er jo slet ikke vant til så lidt søvn så synes det er mega hårdt. Det går desværre lidt ud over manden, da han får mange "kort for hovedet" svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

FamilenStorm

Miss BananaHammock skriver:

De sidste 2 nætter har jeg været oppe og gi' mad hver 3 time, hvilket slet ikke er normalt for Alexander. Ved alle måltider får han til an ikke vil ha' mere, da han jo får flaske - så kan det stadig være et appetit/ tigerspring han har gang i?

Jeg er jo slet ikke vant til så lidt søvn så synes det er mega hårdt. Det går desværre lidt ud over manden, da han får mange "kort for hovedet" svar.

Ih hvor træls at skulle op, når man er er ved at komme ind i en ellers så god rytme..

Kan ikke lige huske hvornår springene ligger, men kan anbefale dig at hente app'en "Vidunderlige uger", der skriver du hans termins dato ind og så kan du følge med i hvornår han rammer et tigerspring og hvad du kan gøre for at hjælpe ham igennem det..

Jeg brugte den også til Alberte og var rigtig glad for den..

Anmeld

19. februar 2013

Miss BananaHammock

FamilenStorm skriver:

Ih hvor træls at skulle op, når man er er ved at komme ind i en ellers så god rytme..

Kan ikke lige huske hvornår springene ligger, men kan anbefale dig at hente app'en "Vidunderlige uger", der skriver du hans termins dato ind og så kan du følge med i hvornår han rammer et tigerspring og hvad du kan gøre for at hjælpe ham igennem det..

Jeg brugte den også til Alberte og var rigtig glad for den..

Mega træls! Især når vi lige havde fundet en god rytme :0)

Vil de altid ramme springene i de rigtige uger? For mener der ligger et spring ved 8 og ved 12 uger og han er lige imellem.
Men vil da lige prøve at tjekke den app ud.

Anmeld

19. februar 2013

FamilenStorm

Vil de altid ramme springene i de rigtige uger? For mener der ligger et spring ved 8 og ved 12 uger og han er lige imellem.

Nogle spring varer over et par uger i følge den, men tænker at det mere er en indikator for at de rammer springene i det tidsrum.. Synes i hvertfald den har ramt meget godt.. Om ikke andet, kan man få en fornemmelse af hvornår de er i et spring, og så være forberedt på dem..

Synes i hvertfald ikke springene ved Alberte virkede så voldsomme at jeg kunne mærke det meget.. Om det har været pga af at jeg var forberedt og havde nogle redskaber, eller om hun bare klarede dem til UG skal jeg ikke kunne sige

Men ja, når man først har vænnet sig til en god rytme bliver det mega hårdt når det så lige pludselig ikke er sådan mere..

Kan huske med Alberte i sin tid.. Hun var et rigtig nemt barn ( og er det stadig) Hun vågnede max 2 gange om natten... Der var så en nat hvor vi var oppe 3 gange (kan ikke lige huske grunden), men der var jeg SÅ smadret dagen efter..

Anmeld

19. februar 2013

Astrid P

Husk, at det skal beregnes efter terminen, og ikke efter selve dagen han blev født...

Anmeld

19. februar 2013

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Husk, at det skal beregnes efter terminen, og ikke efter selve dagen han blev født...

Det er jo ret relevant det giver jo pludselig at han er igang med 8ugers så.

Anmeld

24. februar 2013

Lullaby

Zarina er 9 uger ifølge appen og de sidste 2 nætter har jeg ammet hver 1½ time!

Anmeld

24. februar 2013

Miss BananaHammock

Lullaby skriver:

Zarina er 9 uger ifølge appen og de sidste 2 nætter har jeg ammet hver 1½ time!

Puh det lyder hårdt kan hendes mave godt holde til de hyppige måltider?
Vi er tilbage i det gamle mønster med to flasker max pr. nat.

Anmeld

24. februar 2013

Lullaby

Puh det lyder hårdt kan hendes mave godt holde til de hyppige måltider?
Vi er tilbage i det gamle mønster med to flasker max pr. nat.

Nej men hun VIL have mad. Hun græder lige indtil hun får maden. Og så sover hun ikke hele dagen fordi hun har ondt. Ond cirkel

Anmeld

24. februar 2013

Miss BananaHammock

Lullaby skriver:

Nej men hun VIL have mad. Hun græder lige indtil hun får maden. Og så sover hun ikke hele dagen fordi hun har ondt. Ond cirkel

Øv det er da bare super træls. Hvad siger din SP?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.