Scor min bror!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.050 visninger
2 svar
1 synes godt om
19. februar 2013

Flødebollen

Profilbillede for Flødebollen
Mor med hår på benene og udgroninger, som elsker hvert øjeblik!

Hej alle i skønne single-kvinder!

Min bror på 29 år søger den helt rette kvinde at dele sit liv med - men først og fremmest en kvinde, han kan have gode oplevelser med. Min bror bor i Sønderjylland, men distance er normalt ingen hindring. Han er en god fyr, der vil bære enhver kvinde gennem ild og vand. Han har dog desværre ret lav selvtillid, og det er super synd. Han er selvstændig inden for IT-branchen og søger en kvinde, der ligesom ham har et job og dermed også en interesse, der kan give lidt spil i forholdet. Han har en søn på snart 5 år fra et tidligere forhold, og han er nu klar til at møde den helt rigtige pige.

Min bror er omkring 165-170 høj, kan godt lide god mad, gode koncerter, udlandsrejser, film, biografture, han er glad for sit arbejde.

Hvis i på nogen måde også savner en at dele hverdagen med, og som udgangspunkt ikke leder efter en høj, mørkhåret og solbrun fyr, der er veltrænet og har et synligt vaskebræt, så send mig en privat besked.

Også selvom det bare er en date

Knus!

Life is what happens to you while you're busy making other plans...

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

19. februar 2013

Flødebollen

Profilbillede for Flødebollen
Mor med hår på benene og udgroninger, som elsker hvert øjeblik!
Kathepige skriver:

Hej alle i skønne single-kvinder!

Min bror på 29 år søger den helt rette kvinde at dele sit liv med - men først og fremmest en kvinde, han kan have gode oplevelser med. Min bror bor i Sønderjylland, men distance er normalt ingen hindring. Han er en god fyr, der vil bære enhver kvinde gennem ild og vand. Han har dog desværre ret lav selvtillid, og det er super synd. Han er selvstændig inden for IT-branchen og søger en kvinde, der ligesom ham har et job og dermed også en interesse, der kan give lidt spil i forholdet. Han har en søn på snart 5 år fra et tidligere forhold, og han er nu klar til at møde den helt rigtige pige.

Min bror er omkring 165-170 høj, kan godt lide god mad, gode koncerter, udlandsrejser, film, biografture, han er glad for sit arbejde.

Hvis i på nogen måde også savner en at dele hverdagen med, og som udgangspunkt ikke leder efter en høj, mørkhåret og solbrun fyr, der er veltrænet og har et synligt vaskebræt, så send mig en privat besked.

Også selvom det bare er en date

Knus!

Kom så, piger!

Life is what happens to you while you're busy making other plans...

Anmeld

19. februar 2013

Maja88

Profilbillede for Maja88
love my life...

Selvom jeg ikke skal score ham... så vil jeg da gerne se ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.