ensom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
6 svar
2 synes godt om
18. februar 2013

nataschamus

Hej piger

-som overskriften siger så føler jeg mig sindsyg ensom .

er alene mor til den dejligste lille pige, men alle veninder  smutter fordi ingen kan sætte sig ind i at man ikke kan tage i byen som man plejer.

ville høre om der var nogen i vejle omegn der var friske på at mødes og lave noget sammen en gang imellem?

knus den "ensomme"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Miss BananaHammock

nataschamus skriver:

Hej piger

er alene mor til den dejligste lille pige, men alle veninder  smutter fordi ingen kan sætte sig ind i at man ikke kan tage i byen som man plejer.

ville høre om der var nogen i vejle omegn der var friske på at mødes og lave noget sammen en gang imellem?

knus den "ensomme"

Kan virkelig godt forstå at det kan være ensomt at være alene mor. Har tit sagt til manden at det ville jeg aldrig ha' klaret.

Hvad med din mødregruppe?

Anmeld

19. februar 2013

Enirt

nataschamus skriver:

Hej piger

knus den "ensomme"

Jeg bor desværre ikke lige i nærheden af vejle, ellers ville jeg gerne mødes.

Kan selvom jeg ikke er alene mor til tider føle mig lidt ensom i løbet af ugen, så kan sagtens sætte mig ind i hvordan det må være slet ikke at have nogen der kommer hjem efter arbejde til en.

Men ja hvad med en mødregruppe....? Jeg er lige startet i min og det er virkelig rart at mødes en gang om ugen og få snakket med ligesindede.

Anmeld

19. februar 2013

FamilenStorm

nataschamus skriver:

Hej piger

knus den "ensomme"

Hejsa..

Æv at du har det sådan, og hvor surt med dine såkaldte veninder..

Vil også anbefale en mødergruppe, det er i hvertfald en alletiders mulighed for at komme lidt ud og snakke med andre der har små børn..

Anmeld

19. februar 2013

nataschamus

jeg går i mødre gruppe hver 2. tirsdag så mangler lidt de uger vi ikke skal a sted. 

Anmeld

22. februar 2013

Enirt

nataschamus skriver:

jeg går i mødre gruppe hver 2. tirsdag så mangler lidt de uger vi ikke skal a sted. 

Hvad med at foreslå at i ses hver uge, det gør vi og det er jeg rigtig glad for.

Hvis de nu ikke er med på det, kan du så ikke foreslå en af dem du snakker godt med at i ses i løbet af ugen og går ud og laver noget. Bare en gå tur, en tur ud at handle eller lign. Det behøver jo ikke at være noget stort i skal lave

Anmeld

22. februar 2013

nataschamus

Enirt skriver:

Hvad med at foreslå at i ses hver uge, det gør vi og det er jeg rigtig glad for.

Hvis de nu ikke er med på det, kan du så ikke foreslå en af dem du snakker godt med at i ses i løbet af ugen og går ud og laver noget. Bare en gå tur, en tur ud at handle eller lign. Det behøver jo ikke at være noget stort i skal lave

jo

må jeg hellere

bliver skør a og gå hjemme alene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.