Har mange nogen chance for at vide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. februar 2013

Anonym trådstarter

On fosteret lever?

Jeg er skrækslagen, vi har over en længere periode prøvet at lave det allersidste skud på stammen og det er endelig lykkes,

igår fok jeg så af vide at min veninde, der var til NF fik af vide, at barnets hjerte ikke slog og hun derfor skal derind imorgen

Hvordan ved jeg alt er ok?

Åh, alle de bekymrnger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

On fosteret lever?

Jeg er skrækslagen, vi har over en længere periode prøvet at lave det allersidste skud på stammen og det er endelig lykkes,

igår fok jeg så af vide at min veninde, der var til NF fik af vide, at barnets hjerte ikke slog og hun derfor skal derind imorgen

Hvordan ved jeg alt er ok?

Åh, alle de bekymrnger!

Du kan i princippet ikke vide noget før du kommer til scanning selv.. Hvor langt henne er du?

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Du kan i princippet ikke vide noget før du kommer til scanning selv.. Hvor langt henne er du?

Alt mellem uge 4-7 tror jeg, (meget meget ureglmæssig mens), men skal til læge imorgen, hvor jeg tror han sender mig til tidlig scanning

Anmeld

18. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Alt mellem uge 4-7 tror jeg, (meget meget ureglmæssig mens), men skal til læge imorgen, hvor jeg tror han sender mig til tidlig scanning

Ja når spændet er så stort imellem, så kunne det godt tænkes, at de sender dig til tidlig scanning.. 

Anmeld

18. februar 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Ja når spændet er så stort imellem, så kunne det godt tænkes, at de sender dig til tidlig scanning.. 

Det håber jeg lidt, for hvis jeg nu f.eks. er i uge 6, så blir det sgu laaaaaange næste 6 uger før jeg kan komme til nf, ville berolige mig meget med en tidlig scanning også bare for at vide hvor langt jeg egentlig er henne

Anmeld

18. februar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Det håber jeg lidt, for hvis jeg nu f.eks. er i uge 6, så blir det sgu laaaaaange næste 6 uger før jeg kan komme til nf, ville berolige mig meget med en tidlig scanning også bare for at vide hvor langt jeg egentlig er henne

Jaa, men vi andre ventede jo til uge 12

Men jeg forstår dig absolut godt, jeg har også en veninde der for 1½ års tid siden var til NF og så et foster der var 8 uger gammelt tror jeg.. Det var skrækkeligt.. Og det gav altså også mig totalt ondt i maven da jeg var gravid, for hvad nu hvis jeg så også skulle opleve det!

Så jeg forstår dig! Håber alt er som det skal være, men så længe du ikke bløder og/eller har pisse ondt, så er alt oftest godt! 

Anmeld

18. februar 2013

tarkoflen

Alternativt kan du jo betale dig fra en tidlig skanning? Tror det koster omkring 400kr.

Håber alt er som det skal være!

Anmeld

18. februar 2013

Kat2244

Jeg kom til tidlig scanning i 6+5 og der kunne de se hjertet slå 

Håber alt er ok - forstår dine bekymringer! Er selv gravid for første gang og jeg syntes jeg bekymre mig for alt muligt... Jeg prøver så vidt muligt at slå koldt vand i blodet og give mig selv lov til bare at være glad og nyde det.

alt godt herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.