Aaarghhhh - må have luft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. juni 2009

Olsen10

Sorry, må lige have luft...

Min kæreste og jeg prøver at blive gravide og har prøvet i 6 måneder nu..

Jeg havde min sidste mens fra 4-10 april, hvilket er dejligt.
Men, men, men - jeg er IKKE gravid:

6 negative tester hjemme,
1 negativ test hos lægen og
ikke forhøjet HCG tal fra blodprøven på sygehuset.

Altså IKKE gravid... Grrrrrr  

Hvor pokker bliver min mens af, kan jo ikke blive gravid før jeg har haft den. SNØFT..

Har fået lavet en elektronisk henvisning til en gynækolog, for at finde ud af hvor min mens bliver af, men dem jeg har haft ringet til indtil videre har ventetid helt til OKTOBER.... WHAT???

Sorry, det sure opstød, men måtte have luft.

Hilsen en trist og ked Mie..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Pige2009

Hvor må det være frustrerende for jer og for dig i særdeleshed. Jeg havde nok overvejet at gå til en privatklinik og få foretaget undersøgelsen istedet. Det er ikke så dyrt igen, og så får I jo vished med det samme Ellers er det godt nok lang tid at gå og vente...

Anmeld

19. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Åhhhh nej dog  sikke noget skidt!! Du skal da lige flux til lægen og høre om de ikke kan finde ud af, hvad det er for noget kuk det der

Det lyder godtnok underligt. Jeg ville også være SINDSYGT frustreret...

Er du normalt regelmæssig`?

Håber det bedste...
KRAM

Anmeld

19. juni 2009

BubbieBear

Der er skisme da længe til Oktober

Kan ikke forstå hvorfor lægen ikke bare giver dig en hormonbehandling via. piller (hvorefter mensen kommer)

Jeg fik selv sådan en kur forrige år fordi jeg ikke havde haft mens i 6mdr

Kender kun alt for godt når mensen udebliver og man bliver ved med at teste negativ. Der er ikke noget der er mere frustrerende!

Krydser fingre for at gynækologen kan finde en årsag.

Anmeld

19. juni 2009

Olsen10

Det er VILDT frustrende ikke at vide hvor det bliver af..

Linda-- Vi har slet ikke tænkt på privatklinik, kunne være jeg lige skulle snakke med manden når han kommer hjem..

Zafir-- Jeg var til lægen i mandags hvor jeg fik den triste nyhed om mine blodprøver. Hun tog så en klamydia-prøve og en smir-prøve, og jeg har ikke klamydia, heldigvis.. Med smir-prøven kan der gå op til en måned før jeg får svar..
Jeg har ikke helt regelmæssig mens, men ligefrem 3 måneder over, har jeg dog aldrig prøvet

Jeg skal så prøve at kontakte en gy. i Slagelse, der skulle ikke være så lang ventetid, så det prøver jeg mandag.

Anmeld

19. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Olsen10 skriver:

Det er VILDT frustrende ikke at vide hvor det bliver af..

Linda-- Vi har slet ikke tænkt på privatklinik, kunne være jeg lige skulle snakke med manden når han kommer hjem..

Zafir-- Jeg var til lægen i mandags hvor jeg fik den triste nyhed om mine blodprøver. Hun tog så en klamydia-prøve og en smir-prøve, og jeg har ikke klamydia, heldigvis.. Med smir-prøven kan der gå op til en måned før jeg får svar..
Jeg har ikke helt regelmæssig mens, men ligefrem 3 måneder over, har jeg dog aldrig prøvet

Jeg skal så prøve at kontakte en gy. i Slagelse, der skulle ikke være så lang ventetid, så det prøver jeg mandag.

Øhhh... hvad er en smir prøve??? :O

Nej, det lyder da også helt vildt underligt, med 3 mrds pause altså!!! 

Jeg håber du finder en løsning snart!!!

Anmeld

19. juni 2009

Olsen10

En smir-prøve eller smear-prøve er en test der viser om du har celleforandring i underlivet, hvilken kan udvikle sig til livmoderhalskræft.. Gør det nødvendigvis ikke.

Min mor havde det i min alder, så jeg ville gerne lige testes og høre om jeg muligvis har det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.