Halløjsa..
Selvom jeg er 2. gangs mor føler jeg mig nu lidt som første gangs alligevel.. Det er vildt så hurtig man glemmer

Da Alberte var lille, gik det hele virkelig let, og det fungerede bare.. Hun havde 2 lurer i barnevognen en kl 11 og en ved en 15-16 tiden.. Og det var så rart at man vidste at der sov hun, så kunne man planlægge lidt efter det

Nu er sagen bare den at jeg slet ikke kan huske hvornår hun første gang kom uden for at sove, og hvordan vi kom ind i den gode rytme.. Det er lidt pinligt, for hun er altså kun 2 1/2 år nu

Nå men lillemanden var ude at sove i dag for 2. gang i hans 6 uger korte liv, og ikke om han sov fra kl 11 til kl 14:45

synes det var længe.. Er det ikke det? Han har jo stort set sovet hele dagen væk...
Hvor længe sover jeres af gangen i barnevognen? Og hvor mange lurer har de i barnevognen i løbet af dagen?
Er lidt spændt på i morgen om det bliver det samme eller om det bare har været tilfældig at han sov så længe.. Men hvis han tager så lang en lur, bliver det kun til 1 lur, kører nemlig hjemmefra, for at hente Alberte kl 15 i dagpleje og da det ligger 10 min kørsel væk, går der hurtig noget tid med det, så det vil blive lidt sent han skulle ud og ligge igen hvis det var..
Men hvordan ser jeres rytme ud?
Anmeld